Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Lite klarhet...

Kategori: Allmänt

Fick detta inlägg: 

Postat av: LejonetTill T.
Jag kan lova dig att den här tjejen kan flörta.
Jag har försökt nu en längre tid
svår är vad skulle vilja kalla henne.
O du sötnos jag bor i Stockholm du behöver bara ringa så kommer jag till Jkpg.
Jag har velat några gånger du har dock dissat mig kraftigt. Eftersom jag sa att vi kunde tillbringa natten på ett hotell o sen fika. Ändra dig nu eller du kanske är fegis som T säger?!?

Jag gillar inte att behöva förklara mig. Är inte min grej. Tyvärr så kan tolkningarna bli lite olika, men idag så gör jag ett undantag..

Den här killen som skriver ser rätt bra ut. Har har råkat ur för en mindre bra tjej i sitt liv som har satt ett ärr som kommer finnas kvar sålänge han lever. De har dessutom ett barn ihop. Jag tycker inte synd om han utan jag tycker synd om hans barn som inte har en normal pappa att se upp till utan en person som averkar tjejer på löpande band. Antar att om man säger nej så ser han det inte som ett nej, utan mer klart hon vill fast hon är bara svårflörtad. Sådana personer går fett bort. Whats the deal dude???? Grow up and get a life.. Så tycker jag om den lilla patetiska pojken som tror tjejer är leksaker..

Han har varit rätt okej när vi träffats på fester..Han verkade rätt normal..Visserligen flörtig som bara den, men jag har alltid ignorerat hans kommentarer, så det har på något sätt runnit ut i sanden eller så har han hittat någon stackars tjej som är utsvulten på flört och behövde det massor så då lät han mig vara för det tillfället.( Vi har träffats några få gånger, han är inget jag umgås med eller vill umgås med, inte min typ av pojke)

Han har fått för sig att jag egentligen vill vara med honom han kan dock inte lova mig att bara vara med mig...Hur dum tror han att jag är?? hahahahahha...Stackare, han har nog inte förstått vilken smart liten puma jag egentligen är och att han skulle endast duga till att få tvätta min bil... :-) Sanningen kan ibland vara hård men thats life.

Han har skickat sms och velat komma och hälsa på men under förutsättningen att jag sover med han på hotell..Vad tror han att han  är Richard Gere och jag Julia Roberts?? Den lilla killen lever i en bubbla som heter duga. Gång på gång så har jag tackat nej..GET IT...Jag är inte intresserad på något sätt..Bara för att han ser bra ut betyder inte att jag skulle vilja vara med en liten sexmissbrukare som inte kan något annat i livet..Tycker mest synd om honom att han inte inser att han har problem..

Usch fy för sådana dryga killar som inte har någon verklighetskoll..Så jag säger såhär: Håll dig till Stockholm och ditt patetiska sexmissbrukar liv där..

Så nu hoppas jag att jag har klargjort lite om Mr Sexmissbrukaren..

My life's a fantasy
That you're not smart enough to even dream
My ice is making me freeze
You can try and try you can't beat me

/
ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Ok, den berättelsen blev inte så kul som jag

    hoppades. Tror han fattar nu åtminstone. Det

    var ju synd att du hade lämnat ut din

    bloggadress bara. Börjar känna mig ganska

    exklusiv i den här skaran och jag är väl

    ganska snäll eller hur?? Håller med dig Samantha,

    börjar få en del namn nu men du glömde ju

    macho hahaha (kommer du väl aldrig säga

    eller hur?) Var på Friskis en sväng ikväll och

    fan vad folk det var. Höll på att gå ner i spagat

    sen när jag var på väg till bilen. Hade visst

    blivit blixthalka på ett par timmar. Ont gjorde

    det men vig blev jag haha. Har ni haft en bra

    dag då? Jag säger ni så frågan gäller S och

    M också...

    2009-12-14 | 19:49:02
  • Natasja säger:

    Hade han på min msn det var där han fick tag på den..Anyway nja vet inte om du tillhör den snälla skaran. Vet inte riktigt vem du syftar på ska kalla dig macho. S kanske kallar dig det. Men jag never

    :-) Kommer ta en timeout nu några dagar.. Fortsätt ni att mötas på min blogg..Ha det bra nu..

    2009-12-14 | 19:57:50
  • Natasja säger:

    Hade han på min msn det var där han fick tag på den..Anyway nja vet inte om du tillhör den snälla skaran. Vet inte riktigt vem du syftar på ska kalla dig macho. S kanske kallar dig det. Men jag never

    :-) Kommer ta en timeout nu några dagar.. Fortsätt ni att mötas på min blogg..Ha det bra nu..

    2009-12-14 | 19:57:56
  • Samantha säger:

    Tror verkligen att han har förstått, om inte då vet jag inte vad jag ska säga:)



    Heheheh fick mig ett gott skratt när jag läste att du övade ofrivilligt på att bli vig:) Det är superhalt på vissa ställen så man får vara lite försiktig. Kanske lättare sagt än gjort. Alla är vi lite bambi på hal is vid den här tiden på året.



    Dagen vet jag inte vart den har tagit vägen, fort gick det. Tittade precis på "halv åtta hos mig". Tittar ni på det?



    Angående smeknamn, ja du T, jag sa aldrig vilka jag tänkte på;)))



    Kram,

    S

    2009-12-14 | 20:11:28
  • Natasja säger:

    Ett sista inlägg innan timeouten..

    Samantha och T get a roooooooom... :-)

    Nu ska jag ut och traska lååångpromenix..

    Ha nu underbara dagar..

    Peace står jag för, Love står Samantha för och understanding står Miranda för..Hihihiihih..

    Thats it from me...

    2009-12-14 | 20:23:01
  • T säger:

    Va?? Vad hände nu? Vaddå timeout?

    Var det nåt jag sa?

    2009-12-14 | 20:33:50
  • Natasja säger:

    Nejdå Mjukis du har inte gjort något..

    Jag behöver fokusera och bara ta det lugnt o vara ifred ett tag..Har tagit mig vatten över huvudet skolam jobb och träning..

    Jag återkommer när jag har fått lite ordning på saker o ting..

    2009-12-14 | 20:39:31
  • T säger:

    Du skrev aldrig vad jag står för...

    2009-12-14 | 20:46:25
  • Natasja säger:

    Vad menar du?? Vadå vad du står för? Förstår inte..

    2009-12-14 | 20:52:31
  • Samantha säger:

    N; ohhh vilken kaxig kommentar......:)Vågar inte säga något mer....)

    2009-12-14 | 21:39:19
  • Miranda säger:

    Konstigt vad det kan hända mycket på bara några timmar... Tråkigt Natti att du har fullt upp och känner att du behöver gå ide igen. Skulle tränat idag men jag höll på med era julklappar, girls :D Inget märkvärdigt, men det ligger mycket tanke, tid och kärlek bakom! Hoppas verkligen ni kommer uppskatta de.

    Mr T, jag har haft en underbar dag! Varit ledig, sovit länge och hunnit uträtta lite ärenden mm.

    Ska ni träna nåt i veckan? Jag tänkte gå på yogan på onsdag. Nån som vill haka på?

    Kommer att skriva kontrakt med min ljubavi att vi MÅSTE träna minst en gång i veckan, annars blir det dryga böter. Så nu gäller det att komma igång så det inte kommer som en chock sen! ;)

    2009-12-14 | 22:09:01

Kommentera inlägget här: