Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

03.30...

Kategori: Allmänt

Då tittade jag på klockan sist, innan jag somnade..Klockan ringde 07.15 Gäääääääääääääsp...
Allt var kaos i huvdet massa grejer att fixa mitt ämne krånglar lite det blir korståg men vet inte i vilken form riktigt..Thats life.. :-))

Seminariet gick jättebra, ibland så ville man bara somna och ibland så höll man på att somna. Nu är det äntligen klart..Ska sitta med att skriva en sammanfattning och lite kritiskt granska avhandligen..Jiiiipeeeeeeeeeeeeee....
Underbart...Hmmm känner mig inte så jätteglad fast jag försöker...Har inte fått mitt lördags godis.. :-)) Måste bero på det..

Nehe dags att vara effektiv igen...Det blir ett litet längre inlägg ikväll om jag inte somnat framför datorn, så folket do your best för att hålla mig vaken...Hihihihihi..Vi får se vem som lyckas bäst...

Vanmakt och styrka-check
Sammanfattning-pågår

/ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: