Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

3 lördagar i rad är det utgång...

Kategori: Allmänt

Hihihihiih, eller hur är ni förvånade..Detta är så jag...Jag går inte ut alls mycket, nästan aldrig nuför tiden. Men när jag går ut ja då blir det på det här sättet..Jag blandar verkligen nytta med nöje :-)) Imorgon blir det utbildning någon föreläsning om kost, vilket är jättebra med tanke på bantningshysterin som finns överrallt.. Sen så kommer vi att få lära oss hur man använder en defribillator som finns i varje friskis stuga :-) Det känns jättebra att kunna det, förhoppningsvis så kommer man aldrig behöva använda den, men ifall det behövs så har man gått igenom hur det går till..Sen så kör vi ett pass, där de säkert har kommit på en hel del massa bus :-)) efter det så har man ca 30min, duscha smink och kläder o sen så är det mat och party som gäller.. Ska bli kul, har hört att värdfesterna brukar bli helt galet roliga..

Jaha söndagen så ska jag träna med Miranda och Samantha sen så blir det fika efter träningen där vi kommer att snacka om allt och inget som vi brukar göra..Vi försöker att träffas så ofta vi bara kan..Nu väntar vi på med spänning att Mirandas bröllops klänning ska komma..Det ska bli jättekul, för det är hennes drömklänning..hihiihihih...Oavsett vad så är den dagen en sådana dag man får känna sig som en prinsessa..Ska bli jättekul att gå på bröllopet, fast hennes blivande man har nog inte insett att han säger inte bara ja till henne utan till mig och Samantha också..Stackare..Hihiihihiih...Neee så illa är det inte..Men vi har hängt ihop länge..Vi hänger ihop i vått o torrt, när man haft pojkproblem, när man har varit glad eller gjort något galet, ja oavsett vad, så finns vi där för varandra..Vi dömer inte, vi stöttar och alla vi tre fyller olika funktioner :-)) Därför är vi ett perfekt gäng.. Man kan väl säga såhär Samantha är lite av FN i gänget, gillar att hålla allt på plats, gillar att man håller sitt ord, hon älskar att dricka rödvin och har en grym krok på boxen :-)) Finns det ett problem ja då läser hon en bok i det ämnet o sen så ska det fixas. Miranda är den känsliga, den som har sådan ordning och reda jag aldrig har sett någon ha, lagom flörtig och när man frågar vem ler du åt då säger hon, men han log ju först, jag är bara trevlig..då kommer Samantha med sin kommentar och säger, men han var ju inte ens fin :-)) så ärlig och härlig så man kan inte annat att le åt mina friends..Jag vad tillför jag då..Hmmm inte alltid så lätt att svara på det..Jag tror att jag är lite av en ganska envis art. Jag har svårt att dela med mig ibland och är inte så enkel att ha o göra med. Jag ger alltid människor flera chanser, men när jag tröttnar då är det kört..No more..Jag tror jag är sällskapets impulsiva och lite galna tjej..Jag har alltid massa på gång, o jag försöker alltid att stötta mina girls i det dem gör, sen så måste jag ge mig själv beröm att jag är grym lyssnare och väldigt logisk..Jag försöker alltid att se saken för vad det är. Lättare sagt än gjort..Miranda är den som är den mjukaste av oss. Samantha är alltid rak på sak.Jag är diplomatisk och använder rätt ord vid rätt tillfälle.De är mina girls häxor o babes vi har många namn beronde på vem som talar om oss.Vi håller alltid ihop.Fler människor borde ha det som vi har.Vi är inte perfekta ibland så kan vi råka i luven på varandra, men oftast så löser vi det väldigt snabbt. Önskar fler hade det som vi, men jag kan säga såhär, att vänner behöver också tid ihop, jobba på vänskapsförhållandet och prioritera varandra..Det är inte alltid lätt. Men det är helt klart värt det..

Vänskap är något ovanligt i denna värld, har ni nån som ni anser är er vän, se till att göra något gulligt för den personen. Det kan vara skicka ett gulligt sms, ge bort favvo blomman, ibland så räcker det med ett fint ord..
Så gör det direkt vänta inte till någonannan dag...

Jag o Samantha har varit friends i  ca 13år
Jag och Miranda har nog varit vänner i ca 10år..

Det här är några av mina närmaste vänner..Sen så har jag Homie också..

Jag har många underbara människor i mitt liv..

Må änglarna vaka över er inatt

/ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: