Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

4h och 42minuter vadå supergirl....

Kategori: Allmänt

Så lång tid tog det mig att göra
sammanfattningen och den kritiska granskningen..
Woooooooooooow...
Tröttheten hänger som alla världens problem över mig..
Tungt just nu..
Ska åka hem dra på mig mina mjukisar
och bara mysa i min härliga säng.
(Fast egentligen så  ska jag hem o göra mig av från kryptoniten)
Eftersom jag är supergirl..    
Orkar inte skriva något mer.
Är som en urvriden trasa just nu.
Någon som vill ha trasan?
Hihihihih, trodde väl inte det heller..
Är det någon som har lite extra värme
så skicka det gärna till mig.  
Jag har fått frostskador...
Brrrr kallt assåååå...
/ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Har du tinat upp än? Det här vädret ligger

    ju som ett lock på. Är ledig idag hela dan, så

    grymt skönt. Är inne i en period med mycket

    jobb och sena kvällar. Märkte att du jobbar också.

    Helt förståeligt att du blir trött om du pluggar

    OCH jobbar samtidigt. Förstår att tiden blir

    knapp. Men du, ett litet tips som kan hjälpa:

    (förutsätter att du har badkar) Se till att du är

    ostörd ett par timmar. Tappa upp ett riktigt

    varmt skumbad. Häll i ett par kulor aromatiska

    badkulor. Släck ner, tänd lite ljus och läs en

    bok du velat läsa länge eller sätt på ipoden

    med riktigt soft musik. Jag lovar, det kommer

    göra underverk. (obs! Stäng av mobilen haha)

    Ett litet tips i mörkret. kram

    2009-11-27 | 09:27:39
  • Natasja säger:

    Morgon..Jag har nu sovit i 12h, som en klubbad säl..

    Nope, inte tinat..Tog ett varmt bad igårkväll..Jätteskönt..Så tipset kommer en dag försent, men tack iaf.. :-) Varför jobbar du så mkt?

    Glöm inte att njuta av livet..Only work and no play kan väl inte va målet med ditt liv el har jag fel? Vad har du för planer idag nu när du är ledig?

    2009-11-27 | 11:18:06
  • T säger:

    Hmm jag jobbar nog inte mer än andra tror

    jag. Det blir bara så i perioder. Men jag har

    ett liv utanför arbetet också. Idag ska jag träna

    ett par timmar hade jag tänkt. Sen blir det nog

    till att kolla på lite julklappar. Så skönt att slippa

    trängas på helgen. Ska sätta ihop lite lämplig

    musik till nyår (blir stort party). Vet att det är

    lite tidigt men lika bra att börja lite iallafall.

    Sen tänkte jag vara grymt effektiv i em med

    städning och tvätt. Jag vet...inte så kul kanske

    men det måste ändå göras. Efter det så kommer

    jag nog känna mig rätt nöjd. Kvällen blir nog

    lugn med en film tror jag. Vad har du för planer

    då?

    2009-11-27 | 11:36:47
  • Natasja säger:

    Hallå där förstör inte min bild av pojkar..

    Sista minuten titta på klappar och sista minuten allt :-))Vem ska du köpa klappar till? Har du syskon det har du inte sagt ngt om...

    Jag ska handla lite klappar med min syster och hjälpa henne shoppa lite kläder

    hon ska på julfest imorgon

    och behöver experthälp thats me :-))

    Sen blir det box som vanligt ikv

    då kommer jag vara rätt trött,

    kanske blir en fika ikv..

    (jag älskar att sitta på

    ett fik och mysa när vädret är som det är)

    Lördag blir det träning kl 10. Umgås med min homie och homie jr, Söndag jobb och lite julmys på kvällen hos homie..Själv hur ser helgen ut?

    2009-11-27 | 12:06:52
  • T säger:

    Ja, sitta och fika är hur skönt som helst. Gillar

    fik som har funnits med ett tag, där det finns

    lite historia. Tänk om de väggarna kunde tala ojoj.

    Klapparna blir nog till mina systerdöttrar. Börjar

    bli kräsna nu dom små krypen haha. Lördag

    kväll blir det utgång är det tänkt men jag kommer

    ta det betydligt lugnare än sist, blev inte riktigt

    bra då men det var ju mitt eget fel. Söndag blir

    nog lugn tror jag. Brukar vara rätt seg dagen efter.

    Lyssnar nog på musik tror jag. Lyssnar en

    hel del på musik i allmänhet faktiskt.

    Det får mig att koppla av och få saker kan beröra

    mig så mycket som en bra låt.

    2009-11-27 | 16:01:26
  • Natasja säger:

    hahahahahah, du verkar vara en pojke fången i en äldre herres hjärna..hihihihiihhi...Trodde inte du var sån mjukis..Där ser man..Blev förvånad..Så med andra ord är du en känslig prick? Oj vad kul att du har syskonbarn o köpa klappar till :-)) måste vara kul..Jag kan slå vad att du kommer att festa till det ordentligt imorgon o sen så kommer det att låta såhär på söndagen: Aldrig mer att jag festar så hårt igen..Hahahahhaha...Så din helg går i party tecken, min i träning o work :-)) låtar som berör??? Vilken planet kommer du ifrån? ganska gulligt faktiskt Sköt dig imorgon o bli inte en slisk som många pojkar blir när dem dricker alkohol..hihihihihiih...

    2009-11-27 | 21:50:54

Kommentera inlägget här: