Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Är jag bäst eller är jag...

Kategori: Allmänt

Fick mail idag av min lärare och han skrev du har missförstått lite med fackföreningars grundande, men din uppsats är så pass bra att jag godkänner den..Waaaa Waaa Wiiieeeeeeeeeeeeeee...Hahahahhaha..Har seminarie på torsdag och sen så måste jag skriva en uppsats om stadsvandring och b-uppsatsen då har jag överlevt...Just nu har jag överlevt till 75%. Duktiga och bästa jag..

Idag har varit en bra dag köpt sista klapparna i det underbara regnet..Love it...Hihihihihi...Inget kan förstöra mitt goda humör..

Mamma har bakat världens godaste lussekatter..Yami Yami in the Tummy 
                                                  
Hihihihiih erkänn att du skulle vilja smaka...Nehe nu ska jag gå o ta en katt och en te och njuta av regn o rusk..

/ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: