Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Bjöd på motstånd..

Kategori: Allmänt

Med rätt tunga steg gick jag till friskis, ute öste regnet och jag kände bara att jag ville vara hemma och mysa lite. Jag var rätt seg och inte alls sugen på ki-box 85min. Men men är man passvärd så är man..Ki-box ledaren kom och såg ut som han hade badat med kläderna på, han hade cyklat..Han var lite stel i kroppen och rätt sliten det var hans 4:e ki-box pass för veckan..Yeeeeeees tänkte jag det blir nog inte så tufft..Sååååå fel jag hade..

Alla övningar som de andra skulle göra basic så la han till mer på mina, det var verkligen uppförsbacke hela passet igenom. En tjej gick ut från passet hon mådde illa och hade blivit yr. Jag kollade till henne då låg hon på golvet och vilade, hon mådde bra..In igen och köra vidare..Han kör rätt mycket ben så i slutet så kände jag inte ens mina ben..Var bara slut helt enkelt..

Visserligen så tycker han jag är snabb som en kobra vid en övning där man ska ha guarden uppe och skydda axlarna samtidigt som man ska röra sig smidigt och försöka klappa den andra personen på axeln..Mmm så snabb som en kobra är jag :-)) Det var ett pass som hette duga, jag var helt slut..Jätteskönt med en lång varm dusch..

Hemma så blev det tacos och jag frös lite så det blev en dusch till..Hääärligt...

Köpte en ny plånbok 399.50 på Vila-superpraktisk den är plånbok och så har den ett mobilfack på andra sidan..Eftersom jag avskyr väskor så är den som gjord för mig :-)) ett litet men bra inköp...Jaja inte superbilligt men jag unnade mig..Det har jag förtjänat..

Min kära syster shoppade loss rätt bra(med expert hjälp som mig är det svårt att inte göra det) Jag hittade ett par ubersnygga boyfriend jeans-satt läckert på henne, lite lagon slitna och hål här o där -Me like, det blev en tunika blommig och en guldig, en liten bolero, en rutig skjorta och en het liten pumig kofta..Hihihiihih..Allt detta på 1h.. Behöver ni hjälp med shopping så är det bara att höra av sig, det är min gåva jag har känsla vem som passar i vad..Loooovar..

Jag kom fram att jag ska inte skaffa boyfriend jeans, blir på det hela taget billigare att skaffa en boyfriend och använda hans..Hiihihihihi, jag har huvudet på skaft, bara o ge mig credit :-)) En smart liten sak är jag...Hihiihihihi..

Dax att sova nu iaf...

Lite kloka ord till folk som läser min blogg angående deras lördag:
T-drick inte för mycket och uppför dig
S-njut av dagen och ta hand om dig
M-slappna av ibland, allt behöver inte vara perfekt
Syster-drick inte för mycket på företags partyt(lördag)

Det är allt för ikv...
Godnatt och dröm om mig..Hihihiihihi...

/ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: