Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Borde åka buss oftare...

Kategori: Allmänt

Japp idag hade jag en lunchdejt med tjejerna, men klart bilen skulle krångla just då, när jag hade bråttom..Eller handen på hjärtat så hade den inte olja. Ja jag erkänner jag önskar jag hade någon som kunde sköta det där åt mig. Tänk vad skönt en tankad bil, sommardäcken bytta till vinter och någon som kollar oljan då och då åt mig..Hahahahah...Jag är inte lat, gillar inte bilar så mkt, mer ett nödvändigt ont för min del.. Bra o kunna röra sig så fritt så jag hinner med alla mina grejer jag har på gång..Tog bussen(något jag aldrig gör i vanliga fall) Klev på och skulle betala ber att få en vuxen biljett och killen säger: Är du verkligen så gammal, hahahaha, ne jag vill bara betala mer(tänkte jag, men sa inget) Snacka om komplimang, eller något..Halllååååååå jag har faktiskt rynkor vid ögonen, visserligen skrattrynkor, men det är iaf rynkor och vuxenpoäng till mig...

Ikväll har jag träningsvärk som heter duga i mina lår. Promenad 1,5h, sen direkt löpning i 25min och idag box i 85min..Usch assååå kan inte böja mig eller gå känns det som, det gör ont hela tiden..Hahahahah..Aja vill man vara fin så får man lida pin, tror jag..Eller i mitt fall vill man bli tränad så får man bita ihop helt enkelt.. En massage skulle sitta finfint..

Jag har varit massa duktig denna veckan :-)) Är nöjd med alla mina dagar.
Måndag skolan-fick massa gjort
Tisdag skolan-seminariet plus lite smågrejer
Onsdag tror jag hade skola, är lite trött nu så jag kommer inte ihåg.
Torsdag lite läst hemma och umgåtts med mina föräldrar :-)
Fredag effektiv och bra dag..Säger bara jag är bäst på battleship..Hahahhaha, va inte så kaxig nästa gång...
Lördag och Söndag återstår att se hur dem blir jag tror dem blir massa bra, planerat en massa plugg..Men först ska jag sooooooova länge...

A dream is a wish your heart makes,
when your fast asleep,
In Dreams you will loose your heartaches,
Whatever you wish for you keep..                                 

Have Faith in your dreams and someday,
Your Rainbow will come smiling through

No matter how your heart is grievin,
If you keep on believin..

The dream that you wish will
come true


Ha en härlig helg..


/ThisFace



Kommentarer


Kommentera inlägget här: