Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Christmaszillas...

Kategori: Allmänt

Jaha då var det första advent..Jag skulle jobba, och kände en viss oro att lämna de mest julgalna personer jag vet hemma att gå loss och pynta..Hihihihiih...Började jobba 11..Kom upp till jobbet, segt o jobba när jag väl var där då var det bara o köra. Det var relativt lugnt, det var julskyltning i jönköping så det gjorde nog sitt..

Efter mina avklarade arbetstimmar så begav jag mig hemåt..Jag kliver in i lägenhet och är lagom nervös, för oftast så ser hela lägenheten som tomtens verkstad, och så fel hade jag inte..Hihihiihih..Syster och min mum hade hängt upp gardiner, sprayat någon cristal på fönstret så det såg ut som frosten slagit till på riktigt..Hahahah, julblommor fanns också, stackars pappa hade blivit skickad till stan att köpa adventstjärnor. kan ni tänka er han fick inte komma hem utan fina stjärnor...Hahahahha.En del tjejer blir bridzillas, min mamma och syster blir christmaszillas det är SANT... 

Öppnade dörren till köket och där satt dem tomtemor och far och bara njöt...Hihihihihihih...Lilla nissen(min syster) var på julskyltning med en kompis..Klart det var tvunget att besöka..För vad vore en julskyltning utan den viktigaste nissen av dem alla..Min SYSTER såklart...Hahahahahhaha...Jag är balansen till christmaszillas..Måste försöka att hålla den annars skulle hela familjen bli helt tokiga utan spärrar..Hahahahahha...

Jag har idag nästan köpt klart min klappar..Har bara syster kvar...Vet vad hon ska få..Jag älskar julen, men inte för pyntet eller klapparna jag gillar att bara vara o mysa..Äta hela dagen lång..Hihihihiih...Ska försöka träna en del i jul nu..Skönt med balans..

Ikväll blev det clementiner, lussekatter som jag köpt på seveneleven(usch den var inte god, kändes som en degklump i magen) julmust och mys med familjen framför tv där vi kollade på mitt feta grekiska bröllop :-)) Hahahahahahah, jag älskar den filmen..Har sett den så många gånger att jag kan den utantill, men den är så verklig och man känner verkligen igen sig :-)) det här med hela släkten...Hahahahahha...Underbart..De kan få än att skratta och bli arg, men alltid finns dem där :-)) Japp så är det like it or not.. :-)) Ja just det 6januari kommer fortsättning på filmen som heter Min feta grekiska semester. Längtar redan ska bli kul o se den..

Hoppas ni alla har haft en mysig första advent...3veckor kvar till jul...

Här kommer lite bilder från julstugan jag bor i... :-))

    
                                                                                                                                                                                               
   



Detta var allt för ikv...

Jag har haft många härliga skratt ikväll..Tack till er :-))

/ThisFace



                                

Kommentarer

  • T säger:

    Fan vad taskigt att bli dissad bara för man

    visar en lite mjukare sida...Okej, det är

    uppfattat, kommer aldrig ske igen. Ska

    försöka hålla uppe machofasaden ;)

    Var ute i helgen och söp som ett svin. Kröp

    hem vid halv fyrasnåret och kommer faktiskt

    inte ihåg om jag skötte mig eller inte...hahaha

    skojar bara. Tog det ganska lugnt och var

    till och med hemma i ganska vetig tid. Skönt

    att slippa vara bakis på söndagen. Fina

    bilder du la in. Verkar som familjen haft fullt

    upp haha. Men bra blev det. Har du vilat

    ut nu i helgen då?

    2009-11-30 | 11:31:28
  • Natasja säger:

    Hahahahaha..Nee jag dissar inte för att man är mjukis..Rätt kul att höra dina mjukis funderingar..

    Ja du min familj älskar julen som du ser på bilderna och då är dem inte riktigt klara!!! Hahahaha...Nope inte vilat ut i helgen heller..Ju närmare årets slut tröttare är jag...Men det är så det ska vara antar jag när jag inte haft semester på 2år..Vart firar du jul?

    2009-11-30 | 12:27:39
  • T säger:

    Vad skönt att du fick godkänt. Vad spelar

    vädret då för roll? Fasen vad sugen jag blev

    på hembakat...finns det en bättre doft? Julen

    firas nog hos föräldrarna i år med syskon som

    är lite utspridda i vanliga fall. Du då?

    En trött pojke signar ut...sov gott...

    2009-12-01 | 00:43:10
  • Natasja säger:

    Hallå där..

    Vad gör du uppe så sent?

    Du brukar väl sova efter Bolibompa :-))

    Så då har du många syskon, så vem är du i skaran?

    Jag gissar på den yngsta..

    Vi ska fira hemma och bara mysa alla..

    Det ska bli en lugn jul..

    Hihihih, klart alla vill smaka på dessa lussekatter, min mamma är som ett bageri :-)

    Hon älskar att baka, har jag fått efter henne :-))

    Du får väl kavla upp skjortan o baka, du är ju en mjukis då är det bara att köra :-))

    2009-12-01 | 11:33:36
  • T säger:

    Hahaha du gissar rätt. Jag är yngst. Men va

    fan, jag är mucho macho...hör här: jag har

    en dubbelpipig beretta 686 som jag är grym

    med...lugn, det är licens på den men visst

    fan är det macho?....nähe inte det. Nåt

    machopoäng MÅSTE det vara värt. Får

    tigga machopoäng av Samantha...hallå Samantha!!

    Hahaha.

    2009-12-01 | 14:40:59
  • Natasja säger:

    Hihihihihi, nehe du det är inte mucho macho, det är på gränsen till grottmänniska :-)) O du Samantha har inte något att säga till om angående macho poäng, jag är enväldig domare ska jag säga dig, du bortskämda lillebror i skaran...Hahahahhahaah...

    Du börjar få lite attityd..Bestäm dig..Först mjukis, sen macho hihihihiihihih... Jaha vad blev det för klappar till flickorna?

    2009-12-01 | 19:05:15
  • T säger:

    Haha...visste det! Brudar gillar män med

    vapen, slår aldrig fel...visst fan är det konstigt.

    Men det jag skrev är faktiskt sant. Skit samma...

    Det blev inga klappar än. Har inte hittat det

    jag ska köpa. Sitter och tittar på en film på

    ettan, rätt bra faktiskt. Du då?

    2009-12-01 | 23:13:33
  • Natasja säger:

    Vet du vad lillebror ingen kallar mig brud :-))

    Big big mistake...Och nej jag gillar inte vapen, det är bara fegisar som använder sånt. Haft en pojkvän inom militären rätt högt uppsatt och det var inget mucho macho med vapen.. För utan vapen är män nada..Hahahahah...Japp där kom dissen till pojkar med vapen..Ja vad gör jag..Packar väskan ska träna imon vid 12, men ska vara i skolan o leta lite litteratur..Vadå hade du tänk överraska mig med en brunch? Den du inte vågade nappa på...Hihihihihi...Skojar med dig mjukis lillebror...

    2009-12-01 | 23:44:54
  • T säger:

    Vaddå inte vågade nappa på? Frågade ju

    om du fått någon dejt och det hade du ju,

    Samantha, så skyll dig själv...;)

    2009-12-01 | 23:59:35
  • Natasja säger:

    Dålig ursäkt lillebror :-)) Ingen fara, jag gråter aldrig över pojkar..hihiihihih...Not me... Du frågade inte om jag ville äta med dig, utan du frågade om jag hade en dejt..Så kör inga girlystuff on me, har kört dem alla..(jaha då kör han mjukisstyle ikv el) tänker lite för mig själv..Hahahahah..

    2009-12-02 | 00:10:58
  • T säger:

    Hahaha nänä det blir inget mer mjukisstyle

    från min sida mer. BRUDAR gillar ju inte det.

    Läste precis det du skrev om bilen hahahaha

    fan vad jag garva. Missa inte bussen i morgon.

    Sov gott!

    2009-12-02 | 00:24:41
  • Natasja säger:

    Okej bortskämda lillebror :-) Dröm sött..

    ps Inga kaxigheter är nödvändiga från din sida mjukis...

    2009-12-02 | 00:36:31

Kommentera inlägget här: