Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Effektivitet-det är mitt namn ni ser när ni slår upp ordet :-)

Kategori: Allmänt

”De flesta människor lever sina liv i det förflutna eller i framtiden. Lev i nuet, det är det bästa sättet att förbereda sig för en framtida händelse. Kontrollera då och då med några timmars mellanrum var du befinner dig mentalt – är det i uppgiften eller i resultatet av uppgiften? Fäst dig inte vid resultatet, utan håll dig till processen.” -Något för alla att fundera över...

Japp vaknade lite innan sju :-) trött som alltid så tidigt på morgonkvisten.. Kollade igenom min mail..Hade ett ganska kul blogginlägg, där jag drog på munnen...orkade inte ens det, så trött var jag..Bestämde mig att fortsätta vara duktig, åka till skolan och göra klart lite små saker..Lite inlämningar o sånt som behöver fixas...

Har suttit i skolan nu och fått allt gjort..Assååå förstår ni vad jag fryser om mina stackars händer..Hatar o skriva på datorn i skolan, iofs så fryser jag jämt :-)) Solen lockar allt mer.. Har verkligen funderingar att ta en resa till lite värme, bara för att värma mig lite..Har sänkt mig så lågt nu att jag tom kan tänka mig bara en vecka..Kommit fram till bättre någon än inget..Hmmmm varit lite sugen på Miami, hade en kompis som var där förra året och ville att jag skulle åka dit, vi kunde bo tillsammans men plikt trogen som jag är, nejdå jag jobbade hade lovat att jobba ist för en tjej på jobbet så min jul gick i jobbets tecken..Usch vad fort det går nu, helt galet..

Snart är det jul igen...Hmmm vad önskar jag mig i år.. Förra året var jag en snäll flicka så det blev en del klappar :-))
Måste nog fundera lite kring årets klapplista..Tror inte jag önskar mig något såhär när jag tänker efter lite snabbt..By the way jo det gör jag :-)) Men det får va en hemlighet..man kan inte berätta allt här..Vissa delar av mitt liv måste få vara lite privata, fast jag tycker att jag delar med mig rätt bra ändå:-)

Idag blir det lunch med Samatha och Awa redan kl 11.45 Blir mysigt att träffas lite har inte träffat Samantha på så länge, känns som att tiden inte räcker till just nu. Måste prioritera skolan för tillfället..Fast jag jobbar bäst under press..Vet inte varför men när jag är tidspressad då kan jag åstadkomma hur mycket och bra material som helst..
Bästa jag.. :-))

Japp sen jag klippte mig kort så är det ett evigt pysslande med håret på morgonen..Uschhh vilken miss. Håret står verklien åt alla håll o kanter, ser ut som det där lilla penntrollet.

Jaha och vad ska man ha på sig på partyt på lördag som går i 80-talets tema..Usch inte min grej assååå..Får väl försöka hitta något..Känner mig lite förkyld, så är väl inte på topp för att gå ut på lördag, men det är utbildning hela dagen med friskis o sen tränar vi ett pass o sen på kvällen är det party.. Nästa helg är det part med my girls :-)) Vi har bokat bord, vi ska gå ut och äta och vara umgås sen så stannar vi kvar på stället tills man känner att det räcker med utelivet. 21nov är det julmiddag med jobbet också..Hmmm önskar jag hade fler timmar per dygn...

Detta är målet

Det får räcka för idag.
/ThisFace 

Kommentarer

  • Samantha säger:

    Du skrämde mig nu med Jul och julklappar. Fast inte fel att börja fundera på önskelistan;) Du har varit en snäll puma i år också, så några klappar kommer det säkert att bli.



    Vad sägs om en kortare resa? (Dock ingen solresa.) Åka med mig till Liseberg och ta en drink i isbaren:)



    Ser framemot utekvällen och temat "fabulous":)



    Kramiz,

    S

    2009-11-03 | 13:46:53
  • N.T säger:

    Heeeeeeeeeej Samantha..

    Kul med lite lunch :-))

    Ja du solresa eller göteborg och en drink i isbaren..Jag behöver värme..Du har ju Smith ;-) så du kan dricka många isdrinkar :-))



    Japp utekvällen kommer att bli riktigt fabulous..

    Längtar tills ikv..

    Mc Steamy and Mc Dreamy...Hihihiihih...Pax för Mc Dreamy :-)) kramar

    2009-11-03 | 13:54:48
  • Miranda säger:

    Hej girlz!

    Jag instämmer helt! Det ska bli riktigt roligt att klä upp sig i nåt tjusigt och dinera i pumalicious sällskap! ;)

    Men du... Mc Steamy/Dreamy? Har jag missat en dag? Det är väl inte dax förrän imorn?

    2009-11-03 | 23:17:25
  • Carrie-fast utan cigg säger:

    Hej Hej.. Idag så hörde Mr Big av sig..Han väljer sina dagar :-)) Rätt trevligt att prata med han.. Han är konstig han...Stämmer att Mc Dreamy/Steamy imorgon..Alltid lika bra..Ska inte du vara i säng Miranda?

    Ps Är ju nästan bud på cosmopolitans på lördaghihihiihihih

    2009-11-03 | 23:45:03

Kommentera inlägget här: