Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Fortsättning på Thailand to be or not to be...

Kategori: Allmänt

Blev ett hastigt avslut innan när jag skrev..Datasalen på skolan var bokad, så det blev ett hastigt loggoff.. Sitter hemma i sängen, med min mini-baby och skriver. Utanför så är kylan bitande och det har börjat snöa lite..Jaha då är det dax att pälsa på sig..Jag som älskar sommarkläder, kjolar flipflopp och linnen..Nu tänker ni säkert kan hon sluta prata om kylan vädret och den blivande vintern..Tyvärr styr jag inte över vädergudarna..Hihiihihih...Tur det kanske tycker en del för då skulle det jämt vara varmt och skönt..Jag antar att det finns en anledning att inte vi människor får ha ett finger med i spelet överrallt..

Idag så blev det Thai mat till lunch, efter en hel del övertalning så fick Awa med mig dit.. är inte så förtjust i Thai-mat..Hihiihihihi..Hur skulle jag klara mig i Thailand...Ja får väl knapra nötter o äta en massa färsk frukt och grönsaker..Blir som en 5veckors detox kur...Hahahhahaha...Galet bra..Då har man verkligen inget val i mitt fall.. 

Kvällens schema :
16-17 läsa artiklar till seminariet nästa vecka
17.30-18.25 Ki-box
19-20 Äta en god sallad eller något annat mumsigt.
21-22 Efterrätt

Vem behöver något ätbart till efterrätt när man får sånt härligt ögongodis på Tv eller vad säger ni :-))

Vad skulle ni välja ?
 eller  


Nu är det dax för mig att softa lite..
Ha det så skönt i vinterkylan..
/ThisFace

Kommentarer

  • Samantha säger:

    Tjejen, tack för att du kom förbi med världens godaste caramel latte. Det förgyllade min dag på jobbet:)



    Jag skulle välja tårtan;)



    Cmoka

    2009-11-04 | 15:53:35
  • Miranda säger:

    2009-11-04 | 16:40:48
  • Miranda säger:

    Så går det när man har bråttom! Hann skicka iväg inlägget innan jag ens skrev nåt.. Typiskt mig! ;)



    Jag skulle definitivt ta McSteamy! (Om jag inte var så otroligt kär i min egna McMuffin)

    Och chokladtårta är ju också helt överskattad! (NOT)

    Svårt val! Tur att jag slipper välja! flinar

    2009-11-04 | 16:48:22

Kommentera inlägget här: