Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Fredag den 13:e...

Kategori: Allmänt

Jag tror inte på otursdagar och datum i vanliga fall , men idag använder jag denna dag som en ursäkt.. :-( Hade sista seminariet för den här delkursen och den gick strålande, Historiebruk och Historiekultur..Vi fick tillbaka våra andra seminarie uppsatser, jaha fick komplettera på 2 av 3. Kul liv just nu..Så boxen blev väldigt bra ikv att få slå av sig ilskan och irritationen. Usch jag har ingen bra dag..Jag är trött och kinkig...Surt...Ikv ska jag gosa med Isac och sen ska jag sova.Imorgon jobbar jag från 8.30-16, sen ska jag sitta i skolan tills jag blir klar med resterna. Finns inte tid till att softa..På söndag så börjar jag plugga till ett annat seminarium. Det är på tisdag..I samma veva så ska jag skriva klart mitt PM-till B-uppsatsen, och jag vet inte ens vad jag ska skriva om..Några tips o ideer? Aja thats it..Från en trött och sliten tjej...

Men jag fortsätter att använda mitt motto..When Im Standing Strong Nothing Can Go Wrong...

/
ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Haha i wish...mmm det hade inte varit helt

    fel men nej jag har varit hemma i gråvädret.

    Det var schysst musik du lyssnar på. Är

    själv en allätare vad gäller musik. Skulle kännas

    jävligt trist att hamna i ett fack och bara lyssna

    på en typ av musik. Fatta vad mycket bra musik

    man skulle missa. Trist att du måste göra

    tillägg till uppsatserna men du verkar vara

    en strong tjej så det fixar du lätt, eller hur?

    2009-11-14 | 11:24:46
  • T säger:

    Just det...glömde säga att bärsrundan blev

    lyckad. Blev lite mycket bara men jag skyller

    på att jag var trött hahaha.

    2009-11-14 | 11:29:18
  • Natasja säger:

    Hmmm vet inte riktigt, känner mig lite ur form, men måste det göras så måste det..Dåligt att skylla ifrån sig med bärsrundan :-)) Har du märkt en sak jag svarar alltid på dina frågor o du halvsvarar på mina...Dåligt McSecret....Hoppas du får en bra helg iaf... :-))

    2009-11-14 | 18:44:50
  • T säger:

    Det är sant. Missade faktiskt en fråga.

    Svaret är inte så spännande däremot.

    Helgen kommer nog att bli lugn. Har läst ut

    boken jag nämnde innan och ska gå på en

    ny. Har läst lite tidigare om Stalins utrensningar

    under framförallt 30- talet och har hittat en

    bok på akademibokhandeln som bara behandlar

    ämnet. Tror den kan vara intressant. Det

    är väl ingen partyhöjare precis hahaha...

    2009-11-14 | 21:41:37
  • Natasja säger:

    hahahahahah, du har helt enkelt valt fel yrke...Du kan alltid sadla om och bli historialärare el professor..Aldrig försent...Kan du inte bjuda på lite lördagsgodis? ler berätta något galet om dig...kom igen jag utmanar dig...Vågar du??

    2009-11-14 | 23:00:42
  • T säger:

    Haha svårt att komma på nåt direkt. Var med

    om en kul grej i veckan när jag skulle åka

    hem från träningen. Skulle köra ut från p-garaget

    när jag såg en bil parkera i en tom ruta. Som

    du vet är det ju ganska smala rutor i sådana

    hus och kärringen ställde sig extremt nära

    den andra bilen. Jag skojar inte, du hade fan

    inte ens fått in en handflata emellan hahaha.

    Kunde inte låta bli att stanna till och fråga

    hur hon hade tänkt att den personen skulle

    komma in i sin bil. Det hade möjligtvis gått

    via bagageluckan haha. Tanten såg lite sur

    ut men flyttade faktiskt på sig. Är inte detta

    dagens gärning så säg? Hahaha

    2009-11-15 | 12:25:55
  • Natasja säger:

    Måste erkänna, det var ganska snällt, så okej, det var säkert en massa bra gärning.. :-) Jag har sovit till 12 idag..Underbaaaaaaaaaaaaaaaart..Vad ska du göra idag? Själv så borde jag träna eller om jag ska lata mig, har inte bestämt mig..

    2009-11-15 | 13:21:57
  • T säger:

    Haha javisst var det en bra gärning. Tyckte

    jag med. Kvällen blir nog riktigt lugn med

    bara nån film eller nåt. Vet inte vad jag ska

    titta på bara. Tycker du ska ta det lugnt och

    ladda batterierna lite. Verkar som du har haft

    ganska mycket att stå i ändå. Borra ner dig

    i soffan, dra över en filt och kolla på en bra

    rulle. Det är du väl värd?

    2009-11-15 | 15:53:31
  • Natasja säger:

    Jag önskar jag hade tid att göra det.. :-( Titta inte på något deppigt, du läser deppiga böcker det borde räcka.. Någon skön komedi som du kan skratta åt borde vara det bästa..Jag hade gärna tittat på en soft komedi, så man kan äta massa popcorn och skratta tills popcornen flyger omkring..Har du bestämt dig än?

    2009-11-15 | 19:02:48

Kommentera inlägget här: