Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Hallå där i mörkret....

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan och jobbar med en gruppuppgift...Änligen klar..Det är uppsats efter uppsats , seminarie efter seminarie, men jag känner mig pigg och glad.. Har fått för lite sömn, för lite av allt :-)) hihiihihihi, jag är trött snurrig och har stenhård koll på allt.. Kan det bli bättre än så ? Nope tror inte det...Jag är på en härlig plats just nu, snurrig plats, men det passar mig massa bra..

Helgen har varit mysig vi firade vårat hemma helgon, satt och åt med släkten och hade en och annan hetsig diskussion. Om ni har sett Mitt feta grekiska bröllop så lever jag i den filmen ibland :-) så känns det. Min verklighet ibland. Där släkten har kommentarer när ska du gifta dig, tiden går...Hihihiihihih, jag brukar säga att jag kommer att gifta mig i hemlighet, ihihiihihihihih, då ska ni se reaktionerna. De ser helt förstörda ut. Skulle aldrig göra det :-)) Kul att retas med dem iaf..

Jaha träningen går sakta men säkert, borde nog skaffa mig en PT som håller lite koll på mig..

Detta får räcka för idag...
Pussar till min innersta krets../
ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: