Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Jag o bilar...

Kategori: Allmänt

Asså jag i bil på skolans område kan inte vara bra..Var lite sen idag till seminariet, dök upp på skolans parkeringen såklart inga lediga parkeringar..Efter nån minut så ser jag en kille gå mot sin bile, o jag täker jaha nu ska jag var först, börjar backa utan att titta så noga, och då hörs det KRASCH...Japp jag hade backat på en bil som skulle åka ut...Assåååå jag lovar jag känner mig förhäxad på skolans parkeringar...Allt negativt händer då..

Seminariet gick jättebra, den gruppen innan oss hade tydligen haft det tufft och blivit ganska grillade, så kände inte våran grupp alls..Kanske för att vi använder oss av varandra som stöd och vi bygger hela tiden på varandras argument :-)) Ett tips till er som ska ha seminarie..Använd varandra..Det funkar verkligen...

Nu är det dags att sätta sig med grupparbetet..Det regnar ute, så vi ska välja ett mysigt fik där vi ska jobba med den här uppgiften, me and Awiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee.*skrattar* Uppgiften handlar om Historiebruk utanför skolan :-)) Spännande värre...

Det får räcka just nu... En liten blomma som lyser upp vardagen..  






Ps. Samantha du vet att jag love u keep it strong...Pussar            

/ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: