Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Jag vill, jag vill, jag vill ha....

Kategori: Allmänt

Mina kusiner ska få hem lilla Isak(en hund) Så hundhysterin har börjat här hemma hos oss också. Min kära syster surfar o tittar på hundbilder något galet..Själv så har jag hittat en liten sötnos jag också skulle vilja ha. Inget jag kan köpa nu, med tanke på att jag aldrig är hemma, men en vacker dag kommer han att vara min :-) Titta vad söt han är..  Är han inte det sötaste ni någonsin sett???

Jaha idag var det D-day(D=dress) Äntligen så fick Miranda sin dreamdress :-)) Hon var jättefin i den, den satt som gjuten, så härligt..Nu ska vi träna och få fasta läckra kroppar..Superkul..Hihihihiih...

Det händer inte just nu så mycket hos mig..Jag o Awieeeeeeee var supereffektiva satt på ett fik och fick massa gjort, medans det regnade utanför, brrrr i hela kroppen..Det blev Historiebruk om Ikea :-) Ett starkt och stort företag som grundades av Ingvar Kamprad..Ja du Miranda nu vet du kanske lite mer, än att du bara har hört talas om han...Hiihiihihihi...

Kära vänner mina visdomsord ikv är: Du får den bördan , du orkar med att bära...(Inte alltid lätt att förstå varför, men det klarnar med tiden) Oftast är man starkare än man tror..Samantha du vet att jag finns där för alltid...

Se till och gör en grej innan ni lägger er eller det första ni gör när ni vaknar imorgon, hör av er till någon som ni bryr er om..

Mycket kärlek till er från mig...

/ThisFace-Nothing Can Go Wrong When Im Standing Strong(mitt nya motto i livet)

Kommentarer

  • T säger:

    Hej! Har jobbat mycket men är ledig idag.

    Fan vad skönt. Just ja, Ingvar Kamprad

    den gamle nassen haha. Snacka om att

    gubben fick krypa till korset och be om nåd.

    Men säg någon i den gamla svenska

    företagseliten som inte var rasister.

    Se bara på Marcus Wallenberg. Där har

    du en gubbe som så sent som på

    90-talet i en intervju bevisade att han är

    helt genomsyrad av nazistiska åsikter.

    Det gäller ju att vända när det inte är

    politiskt korrekt längre. Han hade nog

    bara inte fattat det hahaha. Du har ju

    inte berättat vad du lyssnar på för musik

    förresten. Vad ska du göra till helgen?

    Kram

    2009-11-13 | 13:03:06
  • Natasja säger:

    Hej där..

    Jasså vad trist att du jobbat, jag trodde att du fick nog av vädret och åkte iväg till något grymt varmt ställe :-)

    Jag lyssnar på blandat, måste jag säga.

    Lyssnar på Andrea Bocelli,Il Divo, Luther Vandross,Pink, Brian McKnight,Nelly Furtado, Kelly Clarkson/Rowland,Timberlake,Beyonce. Shirley Clamp, Sonja Alden har vackra röster, Carola jättevacker julröst..Det är som du märker ganska blandat..Har säkert glömt nån, men är lite snurrig nu, mkt o tänka på. Det blir i säng strax, imorgon jobb o plugg, söndag träning o soooooooooooooova halva dagen, plugga lite också kanske..Själv då vad har du för planer till helgen?

    Ja just det, blev bärs rundan lyckad? :-))

    2009-11-13 | 23:38:23

Kommentera inlägget här: