Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Kompletteringarna är klara..

Kategori: Allmänt

Japp, lagom stressad och irriterad så satte jag mig vid datorn och kände att det här måste ordnas. Efter ca 3h så var det klart. I vanliga fall så brukar man känna en viss lättnad, men inte jag, inte just nu.

Direkt dök det upp 100 andra saker jag är tvungen att fixa..Inget ämne än till min stundande B-uppsats, min handledare var inte så orolig, han sa bara du fixar det säkert, du har massa bra tankar. Härligt när han är så positiv. Skönt för min del.

Har massa negativ energi i kroppen. Funderar på att köra ett pass, måste bara se vad som går de närmaste timmarna. Undrar om det går ett pulspass ikväll, precis vad min kropp skulle må bra av. Skön musik och pulsen jobbar som aldrig förr..Love it :-) Jag blir alltid så glad av att träna.Det är min stund på dagen då jag tränar. Det är då jag tar hand om mig själv :-)) Har tom funderat att åka iväg på en såndär härlig hälso camp  där man bara tränar, äter,sover och går på lite föreläsningar om kost :-)) Tänk vad gott att göra så. Bara ta hand om kroppen på det sättet..MMmmmmm underbart..

Känner mig inte lika pigg o glad som jag brukar göra..Kanske lite bortskämd att jag är pigg o glad för det mesta..Aja, kanske blir piggare och gladare framåt kvällen..

/ThisFace

Kommentarer

  • Samantha säger:

    Din lärare har förtroende för dig och det är positivt. Se det som en komplimang.

    Om du mår bra av att träna nu, gör det. Viktigt att unna sig egentid också. Själv har jag blivit tillsagd att ta det lugnt ikväll. Nästan så jag har värk av gårdagens sena promenaden. Det var riktigt skönt.



    Love ya,

    S

    2009-11-17 | 18:30:39

Kommentera inlägget här: