Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Mc Steamy eller Mc Dreamy...

Kategori: Allmänt

Sitter här i skolan och väntar på att kl ska bli 15. Borde egentligen plugga, har säkert något som jag kan läsa.. Känner inte för det..Tankar går hela tiden till Mc Steamy eller Mc Dreamy :-)) Ja livet kan inte vara lätt.. Vi har haft den här diskussionen några gånger, me and my girls.. Olika tycke och smak.. Jag har kommit fram till att jag fastnar ofta för en sorts pojke :-) Kommit fram till att det är ett vinnande koncept så då ska jag inte byta inriktning :-) Vad vill man egentligen ha.. Killar kan vara rätt så klantiga när de är intresserade av en tjej..Inte så värst smidiga..Inte mina killkompisar..De blir så tuffa och coola att tjejen blir bara konstig också..Hihihiih..Inte direkt ett vinnande koncept..Japp jag väntar på min Mc Dreamy...Den här kanske man skulle införskaffa ;-)  Nehe nu ska jag  ner till fiket o dricka lite te o snacka lite strunt...
Kanske hör av mig senare igen om tristessen håller i sig..
Hälsningar från
Miss Dreamy :-)

Kommentarer

  • Awa säger:

    Hej my love!

    Jag röstar på mc steamy..oj oj oj..vilken kropp han har..mm mm mm..girl let me tell ya. :P.

    Jalla..vi går ner o fikar lite..är uttråkad:D.

    puss

    2009-11-03 | 14:18:48
  • T säger:

    Vilken dag!! Fan att det bara sprack upp

    och blev kanonväder, helt suveränt. Var

    ute i skogen en sväng och jävlar vilka

    färger...har du varit ute i skogen nu

    på hösten? Snacka om färgpalett.

    Ett tips till dig då om vem du ska välja.

    McSteamy för din del. Du skulle tröttna

    på en vecka på en töntig McDreamy

    hahaha.

    2009-11-03 | 15:00:42
  • Natasja säger:

    Nope,har inte varit ute i skogen. Vad gjorde du i skogen?

    Är inte direkt känd som skogsmulle:-)

    Det låter visserligen mysigt, men det är alldeles för kallt för mig..

    Det är inte ytan det handlar om :-)) Tro mig :-) Jag skulle inte tacka nej till Mc Dreamy bara för han ser lugn och töntig ut...Det finns potential skulle jag tänka..För att säga att en del människor är mest dömande, så måste jag säga att du verkar ha den ådran i dig också ;-)

    2009-11-03 | 16:44:11
  • T säger:

    Haha, oj då tog den lite illa;) Jag nämnde

    inte ytan heller det var du som gjorde.

    Jag tror bara att du lätt skulle tröttna på

    en mcdreamy med tanke på att det

    verkar vara rätt bra fart på dig haha.

    Även en mcdreamy kan väl se bra ut

    eller??

    2009-11-03 | 22:02:56
  • Natasja säger:

    hihihiihihih, nejdå det krävs rätt så mkt att få mig ur balans :-)) Det finns några knappar att trycka på men du har inte hittat dem..Det ska du vara glad för :-) Jag har ett sydländskt temperament, så lek inte med elden :-) Det är rätt bra fart på mig, därför skulle nog en Mc Dreamy få lugn på mig :-) Skulle vara rätt trevligt att du svarar på mina frågor. Tom vad gjorde du i skogen svarar du inte på...Hmmmmm

    2009-11-03 | 22:19:43
  • T säger:

    Haha, ja vad fan gör man i skogen?

    Tyckte bara det var skönt att komma ut

    lite när det var så gott väder. Rätt lugnt

    och skönt faktiskt. Har knappt jobbat idag

    vilket var skönt. Var inne och tränade en

    sväng däremot...nyttigt va? Är 1.90 lång

    förresten. Du ser, ytterligare en ledtråd

    2009-11-03 | 22:48:38
  • Natasja säger:

    Hihihiihih, jag är imponerad att du inte somnat än..Hoppas jag inte håller dig vaken :-) Ja du berättar något om dig varje dag :-)) Vad duktig du har varit och tränat :-)) Är det inte dax att sova för dig?

    2009-11-03 | 23:20:35

Kommentera inlägget här: