Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Oldschool...

Kategori: Allmänt

Jaha idag är jag allmänt arg på världen..Känner att världen är så orättvis..Jag har svårt att bli arg , men när någon nära mig såras, japp då blir jag på krigsstigen..Jag blir offensiv och vill gå till attack..Men jag vet jag måste tygla mig, jag har säkert hur mkt tålamod som helst, men just nu så måste min fokus läggas på annat..

Helgen har gått fort..Jag var på friskis-utbildning hela lördagen o sen så blev det lite party..Alltid härliga människor man träffar..Vi hade kostutbildning i ca 2h, sen så tränade vi för ovanlighetens skull :-) på kvällen var det tävlingar och mat o sist men inte minst party.. Jag hade en jättebra och givande dag..

Kaoset är igång i skolan igen..hiihihihih...asssååå inte klokt, nu bara rusar dagarna förbi o jag springer efter o säger väääääääääääääääääänta på mig.... :-)) Denna veckan är det 3 seminarier, sen ska det skrivas PM till nästa vecka för jag ska börja med min B-uppsats.. är ni avis på mitt spännande liv?

By the way blir ingen girls night out..Vi valde att skjuta på det tills alla i sällskapet kan...Så kan det vara ibland, man kan planera men det blir inte alltid som man planerat..Gör inget..Jag funderar på att ha en spahelg, gå och bubbla lite, massage och bara njuta lite av helgen :-)) Häääääääääääääääääääärligt...Me love it...Skönt att värma sig lite...

Det var inte mycket bloggande för den här gången, blir bättre nästa gång..

/ThisFace

Kommentarer

  • Kusinen Malena säger:

    Tjenare sexy...De e så inget går o planera har också fucked up mycket med school får la en hjärtinfarkt snart nee de löser sig så envis som jag är..ger aldrig upp ska nog prova o bestiga mount everest..eller åtminstonde drömma om det=)jag e ju höjdrädd u know..=)anyways vi får ta o ha en kul kussehelg snart inom ett år hoppas jag blir mycket plugg och jobb o kanske tr-ning eventuellt för min del..kan ju inte få på mig jeansen..får ligga i sängen för o få på dem hsha skojar bara varför kämpa när man äger 10 par mjukisar..anyways de sent borde lägga mig ska på nån metodikum me skolan imon på Ruhov...jajemän min nya praktikplats....en kick i arslet så jobbar jag som när en dynamit sprängs...love u loads...

    2009-11-10 | 00:29:58
  • Awa säger:

    Hej söt!

    Jag visste inte hur jag skulle nå dig..har glömt min mobil hemma. Hoppas att du ser det här alltså..jag väntar på dig på andra våningen i skolan utanför data salen.

    Vi syns snart..puss

    2009-11-10 | 13:11:24

Kommentera inlägget här: