Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

På taskigt humör...

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse och visste att det inte skulle bli en bra dag..Kände mig tjurig, måste drömt något konstigt, skönt att jag inte kommer ihåg vad jag drömde..Lika bra..Gick omkring och tyckte synd om mig själv..Det är något jag gör väldigt bra för en liten stund, sen så blir jag arg istället på mig själv..Jag har ingen anledning att tycka synd om mig själv..Japp en liten bortskämd sessa är jag. Erkänner :-)) Finns ett serbiskt ordspråk som går såhär. Den som erkänner blir hälften förlåten..Så hälften är jag förlåten, resten är upp till andra o förlåta i min omgivning..

När jag tyckte som mest synd om mig, eftersom avhandlingen stirrade på mig med de elaka svarta bokstäverna så ringer min chef..jag kallar henne Terror -------..Hihiihihih...Hon ringer alltid massa o frågar om jag kan jobba..Härligt att vara så Wanted..Hihihihihi...Såklart att det fanns lite jobb till mig idag, orkade inte tycka synd om mig själv mer, tänkte att jag kan lika väl göra lite nytta istället..Så jobba fick det bli...

Det blev jobb till 20.20...Innan jobbet tog jag mig lite tid att köpa 3klappar, från mig och min kära syster till pappa.. :-)) Vet att han kommer att bli glad...Fick lite papper till och det skulle man fixa till fina lådor :-)) Ja ni höll på med det en liten stund innan jag fick ihop lådorna, jättesöta...Så jag tog kort på klappar jag har köpt..Det finns till Samantha, Miranda, min mamma, min kusin och pappa såklart..

                                                             

Nu ska jag fortsätta med avhandlingen...
Jippie vilken lycka..NOOOOOOT...

/ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: