Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Seminarie på torsdag...

Kategori: Allmänt

Japp nu är det bara det stora seminariet kvar på torsdag och en liten muntlig redovisning den 4december. Jag är sliten och trött som aldrig förr. Efter det så är det B-uppsaten kvar..Vet inte riktigt hur det ska gå..Har ingen ork till det..Blir trött att bara tänka på det..Ska inte klaga, jag har kommit en bra bit på vägen, och jag är nöjd, vet hur mycket det har kostat mig..Det har tagit mig tid att hamna på banan, inga planer på att hamna snett igen(hihihiihihhi jag låter nästan halvkriminell)

Det är rätt kämpigt just nu men jag vet att snart så kommer jag att vara på gång igen..Det känns inte som att det kommer att bli en så familjejul jag vill, kommer att sitta mest med min uppsats..Usch, men det är verkligheten..Ska se om jag inte vara jätteeffektiv efter den 4dec så jag kan ha skrivit mer än halva uppsaten på 14dagar..Vi får se.. 

Hmm jag gillar inte hur jag låter, som ett gnälligt barn som inte fått sitt lördagsgodis..Hihihihihi...Så illa..Jag vill ha lördagsgodis...Hihihiih..När uppsatsen är klar då ska jag mig själv en underbar weekend till något spa och bara njuta av massage god frukt och bara njuta...Det får bli mitt B-uppsats godis...Får se om jag hittar något roligare eller bättre B-uppsats godis då byter jag..Behöver något o se fram emot..Borde nog komma på något lite galet, så jag känner att jag lever.. :-))

Blev ingen fortsättning på min tuffa dröm..Kanske inatt..Hihiihihih...Hoppas hoppas...

Godnatt mina medmänniskor

/ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Tycker det låter som en bra ide med spa.

    Det är väl inte fel att skämma bort sig lite.

    Varför inte åka på spa innan uppsatsen är

    klar? Det kan säkert ge lite extra boost skulle

    jag tro. Blir det lyckat kan du ju åka igen som

    en extra belöning eller hur?

    2009-11-25 | 21:59:46
  • Natasja säger:

    Inte kanske helt fel det du säger, men tiden räcker inte riktigt till..Hoppas du har haft en bra dag.. Ha det gott nu..

    2009-11-25 | 22:05:42
  • Samantha säger:

    Tjejen, lycka till imorgon. Det kommer gå utmärkt! Som alltid:)



    Puss o kram,

    S

    2009-11-25 | 22:15:47
  • Natasja säger:

    Tjena Samantha..

    Det får gå som det går just nu.. Orka bry sig.. Sorry är väldigt osocial och inget kul för tillfället..Kramic

    2009-11-25 | 22:20:46
  • Miranda säger:

    Gå och lägg er girlz, klockan är mycket! ;)

    Håller tummarna för dig, Natti! Tänk inte på att du är osocial. Det viktigaste är att du är rädd om dig själv och koncentrerar dig på plugget. Vi försvinner ju ingenstans.

    Blogga lite imorn så vi vet hur det gick!

    Kramizzzz

    2009-11-25 | 22:30:22
  • Natasja säger:

    Hihihihihihih, du får mig att skratta, du låter verkligen som Bree..Hahahahah..Jag lär vara uppe rätt länge inatt..Har jobbat till 20.30..Vad gör du uppe däremot är en gåta som jag gärna vill ha svar på..Hiihihihihi..Do tell..

    2009-11-25 | 22:34:34

Kommentera inlägget här: