Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Skräckvälde=ki-box

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från träningen..Ni ska vara glada att jag överlevde..Det är allvar..Jag kom dit, hade ingen sparringpartner..Klart brandmannen var där, vi skojjade lite o sen när de skulle dela in så fråga han mig, men du o jag kan väl köra. Jaha välkommen till the nightmare..Ni som inte vem han är så kan jag väl säga att det är en grymt vältränad brandman som brukar gymma ca 1h innan han kör ki-box i 85min!!!! Kan ni förstå detta fenomen..Han skulle lätt kunna äta mig till frukost utan att bli mätt..Japp så tränad e han..Jag sa att han får va lite snäll mot mig, men han sa bara nu kör vi...Det var ord och inga visor..

Det var bara ta de blåa mitsarna och hoppas att överleva en övning i taget..När han slog så flyttade han hela mig..Nu vet jag hur människorna som levde under skräckväldet kände sig..Men som vanligt så är det min envishet och överlevnadsinstinkt som styrde mig, så jag hann få en hel del slag, mot mitsarna ska jag väl tillägga och sen så hann jag nog imponera lite på brandis..Han frågade by the way efter min vänner..(Samantha och Miranda) Hihihiihihihihih, så ni ser..

När passet sen var slut så låg jag som en blöt trasa på golvet..Men skönt...Alltid skönt att få ur sig lite skräp o sånt som ligger under ytan, sen så är man lyckligast i världen igen...

Hihihihiih, jag är inne på något trevligt rus...
Där allt är härligt o bra..(Fast jag egentligen borde känna mig grymt stressad) Min kära syster brukar säga: Inte konstigt att du inte har så många rynkor och att alla tror att du är yngre, du vet ju inte ens vad stressa betyder :-) Kan nog ligga lite i det kära syster :-) Du stressar för oss båda..Puss på dig...

Jag har varit duktig på att blogga sista dagarna, men det beror på att jag ligger rätt bra till skolmässigt, det kommer ni att märka när jag går in i en skoldvala :-))

Thailand är något jag har skjutit på för tillfället, säger hela tiden att jag ska leva här o nu..Då är det väl dax att jag lever efter det jag lär ut...

Ikväll är jag på ett mysigt humör people :-)) Vill krama hela världen just nu..Men jag får börja med mina päron o syrran..Sen så får vi se vem som kommer efter dom...

Nähe dax o duscha av mig skräckväldets boxen...

Ps Idag fick jag min första komplimang av brandis.(Annars är han oftast bara kaxig mot mig) Han sa att du ser grymt fräsch ut efter ett 85min pass..Hahahahahah..om man kan kalla det komplimang...

/ This(Fräsch)Face

Kommentarer

  • Malena...=) säger:

    Cao Snygging...Ja du nu förstår du hur rädd jag va när jag skulle boxas med dig i mina ögon var du precis som brandmannen=)Du e stark och tålig och tränad...och ser yngre ut än oss alla och jag en rökare med dålig kondis dåligt tålamod och inga nerver skojar bara....De måste va red bullen som slagit mig i huvet...Hoppas du får åka till thailand...=)Kanske du hittar din drömman där inte för att någon är värld dig sånnna som du växer inte på träd varje daj o nej jag skriver inte detta bara för du e min kusse du e mycket mer än så!!!Love ju loads....catch u later sexy...

    2009-11-06 | 15:18:50

Kommentera inlägget här: