Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Topp 10-city resemål...

Kategori: Allmänt

Läste någonstans att dessa är top10 weekend städer.. Jag började genast fundera vem jag skulle vilja åka var med..Är ni nyfikna läs vidare, så kommer ni snart att se om ni finns med, eller om det finns någon plats där jag inte har någon bestämd person. När en del dörrar stängs, så öppnas många..I mitt fall så tar det tid o öppna min dörr, om ni har lyckats, så har ni en vän för livet..Har du turen att vara Mr Right, ja då har du ett underbart liv att se fram emot, because I have it all...hihiihihih..låter kaxigt kanske, men jag vet vad jag har att erbjuda...

Här kommer städerna och listan:

1. New York, USA- Samantha, Miranda, Charlotte tänk o dricka cosmos där, jag kan dricka bubblor
2. London, England-hmmm vet inte
3. Paris, Frankrike-har redan varit där med några kompisar, helt okej stad, men inget jag drömmer om
4. Berlin, Frankrike-Miranda hon kan språket, julmarknaden skulle vara supermysig att besöka
5. Barcelona, Spanien-LOVE IT,LOVE IT, kan åka dit när som..Varit där med Åsa(hon var sjuk alla dagar) så åsa skulle jag vilja åka dit igen med...
6. Chicago, USA(jag lägger in en egen bubblare is för Chicago) Belgrad-helmysig stad, kaffer, byggnader , parker och alla uteställen som får dig att le konstant..Jag guidar runt helt klart..
7. Tokyo, Japan-wooooooooooow prylresa med min kära syster
8. Istanbul, Turkiet-historisk resa med mycket att se som blivande historia lärare och religion vet inte med vem
9. Rom, Italien- Med min egen Mr Right-öppen plats för tillfället
10. Sydney, Australien-Sol resa med soldyrkare som jag...måste älska värme och hav... 

Nu på hösten och vintern så är det helmysigt med en cityweekend, om man inte har tid att komam iväg en vecka, skönt att bara komma iväg lite...

Jaha det var listan...Jag tror att det finns någon plats ledig..Någon stad som jag gillade var Milano, härlig shopping, vackra byggnader och grym fotboll..Jag såg matchen Milano-Juventus..Skön stämning..Värt att gå på en match...

Detta var inte min egen topp 10 lista..Det var från någon tidning jag läste och då började funderingar vem jag skulle vilja resa vart med... :-))

/ThisFace

Kommentarer

  • Samantha säger:

    Oh great New York.....Love it:)



    Hugs,

    S

    2009-11-05 | 20:19:03
  • Miranda säger:

    New York låter fantastiskt! Tänk oss girlz in the big apple med var sin cosmopolitan! Klockrent! ;)

    Men du.. Jag borde nog verkligen ta med dig till Berlin, så du lär dig vart det ligger.. :P Ett litet tips: Det ligger inte i Frankrike! ;)



    Bussi

    2009-11-07 | 10:28:04

Kommentera inlägget här: