Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Bowling och sedan cross...

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en sååååå härligt soft dag..Det hela började med att min favvo syster kommer hem runt 11.30, o säger dags att gå upp kanske..Jaha där låg jag och hade det varmt och skönt i sängen(skönhetssömn är något jag aldrig nallar på) Alltid viktigt att få sömn i mitt fall, för om jag inte får sova tillräckligt, blir hela min dag lidande, föreläsningarna blir en enda stor röra i mitt lilla söta huvve. :-)

 För att inte tala om träningen, där är jag som en seg råtta, orkar inte något, och just nu är träningen mitt överlevnadsredskap. Japp det är den tuffa, men ack så underbara sanningen. 

Japp upp gick jag och traskade omkring i min stora härliga pyjamas, orkade inte göra något, gick bara runt och runt, åt lite frukost iofs, så något vettigt gjorde jag. Satt och tittade på tv lite, men allt var lite trist. Gick in till min favvo systers rum hon höll på att pyssla(i detta fall så så läste hon en tidning, hihihiihih) Om man kan säga att läsa en tidning är att pyssla, men men det är min syster i ett nötskal. Love her anyway med alla hennes konstigheter. Tjatade lite och sen så åkte vi och käkade lite lunch, schhhhhh hemlis vart syster :-))

På vägen hem så kommer jag på en såååå kul grej, att vi ska åka och bowla, men tror ni syster ställer, nehe svårflörtad som bara den, kommer på att om jag frågar min softa kusin Manny så kanske hon ställer, hon är lite svag för hans söta blå ögon, jag me för den delen. Hiihihihihi, kanske inte så bra att skriva om det , då kanske han börjar använda det oftare.. Sagt och gjort så skickar jag ett mess till favvo Manny, han är snabb den där lilla Manny, så bowling blev det :-)) 2h bowling wa wa wiie, hihiihihih, det var roligt, förutom att favvo syster inte hade så kul, det gick inte så bra för henne, hon är en sådan grym tävlingsmänniska, så lite hängde hon läpp, men systemkameran var med , så lite glad då och då var hon. Jag var grymmast :-)) vem kunde tro det. Jag är inte så duktig, men jag har ett bra psyke, starkt och stabilt, krävs mycket som kan rubba det. Hihihiihihih, så jag kickade dem små favvisarna. Sorry peeps.. ;-) Lär av en mästare :-)) Med andra ord MIG...hihihiihihih....puuuuuuuuuuuuss...

Kom hem och jag o syster bestämde oss för att vara duktiga, vi skulle träna cross på friskis i Huskvarna, så ett snabbt ombyte blev det, och sen så satte vi fart. Kom dit tog varsin cross, och så var vi igång..Jag crossade 60min och brände 950kalorier, heter det crossade ? Jo nu får det heta crossade, för jag bestämmer min blogg :-)) moget va?  Efter 60 tuffa minuter så såg jag ut som någon hade hällt en hink med vatten över mig. Runt ögonen så såg jag ut som en panda, en blöt panda :-)) kändes toppen.

Syster crossade i 30min och körde box i 30 min. Ni skulle sett kickarna, jag hade inte velat vara där...Hihihiihih, dem innehöll kvalite, styrka och mycket attityd. Bra jobbat syster. Hon behövde nog sparka av sig lite, har en känsla att det är inte sista gången hon kickade...Hihiihihih...You Go Sister..Ska försöka lägga upp lite bilder på bowlingen nu...

Till alla er som känner mig säger jag bara, dont be strangers.

Till er som tror att ni kan handskas med mig säger jag bara,Honey, you couldn’t handle half of me...

Snygga skor va????
StriiiiiiiiiiiiiiikeSmå ganstrar

Kommentarer

  • Muav säger:

    hahahaha grymt rolig dag:) Startade rätt fuckat men blev lite bättre senare...Love ya!Pööössss

    2009-09-13 | 00:20:28

Kommentera inlägget här: