Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Att ett test verkligen kan ha så rätt...

Kategori: Allmänt

Jag hade inget bättre för mig och gjorde ett test..Resultatet blev: Fröken skotokig och relationsexperten som aldrig verkar hitta rätt själv.. Hihihihihi...Assssååå mitt i prick...Det är rätt kul hur det kan bli när man svarar helt ärligt på frågor..

Helgen har varit mysig på alla sätt och vis..Fredag blev en lugn Afterwork på Karlssons..Inte mkt folk och jag måste erkänna jag var fruktansvärt seg..Den här veckan blev det 6,5h träning..Hade hoppats på mera men hälen gör sig påmind rätt mycket jag måste vara lite försiktig..


Lördag var en tjejkväll inbokad med 8tjejer där ingen kände alla egentligen..Alla kände någon iaf..Det hela började med fördrink på 8glas vid 19..Bordet var bokat på Anna-Gretas kl21..Ut i kylan begav vi oss traskandes mot Anna-Gretas..Det var lite trångt, bordet var bokat för 6pers men vi var 8st..Det blev lite trångt men lika mysigt för det..God mat och massa chitt-chattande..Kvällen avrundades kl tolv och vi åkte nöjda hem...Vi måste göra det snart igen..

Söndag vaknade jag vid 12..Hade lagt mig vid 3 på morgonen, jag är nattmänniska..Tycker det är fridfullt när alla sover och det inte är sån stress och telefonen är tyst...Softade omkring hemma och njöt..Var o lekte med lilla Isse en liten stund så söt men busig han är lilla valpen..Alltid underhållning.. Jag kom hem och kröp ner i min säng en liten filt och bara njöt, skickade iväg ett sms till Samantha där jag skrev att jag inte orkade träna idag och att jag bara ville vara hemma..Efter en liten stund så ringde S och vi pratade lite så det blev ingen vila..Det blev ki-box som vi bestämt..Usch var verkligen inte upplagd för det..S behövde det och när passet väl hade kört igång behövde jag också passet..Skönt var det..

Efter passet så blev det lite tacos hemma..Kom fram till att tacos ska ätas i sällskap och inte själv som jag gjorde ikv..Det blev lite mat i magen..

Peace mina medmänniskor
/ThisFace

I could’ve stayed in that place too long.I would’ve made it ok for you to do me wrong
I would’ve played the role one more day.If I didn’t hear my conscience say
Stop, look around.Is this where you belong?
Look at yourself .Are you weak? Are you strong?
I realize that it's all up to me .To make myself happy
Finally I walked away .Never would’ve seen this day
Givin’ up on those things that hurt me.Made me who I am today
Finally I walked away .Never would’ve seen this day
Givin’ up on those things that hurt me .Made me who I am today...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: