Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Varför måste man snacka bakom ryggen..

Kategori: Allmänt

Folk blir bara fegare och falskare..Tränade igår och stötte på en killkompis vi pratade lite där han berättade att han umgicks med vissa..Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga förrutom vad kul, därfter bytte jag samtalsämne smidigt som bara jag kan..Han umgicks med människor som hade snackat rätt mycket illa om han, hur vet jag det jo för jag har hört det med egna öron.. Idag var jag och tränade med S, efter gick vi och satte oss på Georges och åt lite..Efter en stund så såg jag en person traska till fiket mitt emot de skulle fika han hade också snackat illa om hans fika kompisarna.Vad är det med folk? Är det inte bättre att säga vad man tycker eller iaf inte umgås med dem man snackar illa om?? Jag kommer aldrig att förstå det..Jag säger vad jag tycker och tänker till folk jag bryr mig om..De andra slösar jag ingen tid på..Men det är ju jag..

Träningen var skön..Nu har jag börjat komma igång..Det känns härligt..Idag blev det ett pulspass..Häääärligt var det..Imorgon blir det Ki-box med S 16.30..S get some attityd because im in fighting mood.. :-))

Fick ett sms i början på veckan att jag är söt med mitt korta hår..Jag skickade tillbaka: Jag vet att jag är söt säg något nytt..Personen tyckte jag var kaxig men söt, snäll men knäppis...Like I care...Hihiihihih....

Ja just det..Idag så tror jag att jag mötte mannen i mitt liv..Han hade de finaste blå ögonen jag någonsin sett..Han tittade på mig och ett leende fick jag tillbaka..Japp nu vet jag att han faktiskt finns...Hihihihiih..Iof så vet jag att han finns men jag trodde inte att han bodde häromkring eller det vet jag inte heller..

27feb så blir det galamiddag med friskis o svettis vi beräknas bli ca 1000pers. Jättekul..

We're so over we need a new word for over.

/ThisFace

Kommentarer

  • Sister säger:

    Ja du syster....falska människor...du vet vad jag säger om sånt, men inte passande på din fina blogg. hahaha skit i alla såna idioter.Usch!



    About mannen i ditt liv...se till att tuffa till dig, gräv efter lite info om honom, vem vet Amanda eller Kimberly kan kanske hjälpa dig hahaha ;)



    Men när du förlora kortspelet så har jag dig i mina händer angående dejt :) hihihi



    Ska bli superfun!!!!



    Love you!!!Pusssssssssssssss

    2010-01-09 | 21:23:18
    Bloggadress: http://justjelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: