Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

En arbetsdag kvar.

Kategori: Allmänt

Igårkväll hade jag gäster. Dom 4 andra praktikanter som har varit på skolan  sov över hos mig. Det krånglade lite med deras guesthouse, så dom fick bo över hos mig.

Skolan var lugn. Fick mitt omdöme och det hade gått fint. Alltid lika skönt o ha allt gjort. Imorgon går jag halvdag, sedan är det nog stranden som gäller eller poolen. Idag har det varit ännu varmare än idag. Thaipersonalen på skolan säger hot hot. Inte konstigt med tanke på att dom har lånärmat på sig. Jag har  knälång tygkjol och en t-shirt och flippflopp. Härligt det är. Ledig stil. Det kommer jag att sakna hemma.

Skickade ett sms till min favvoboss och jag jobbar nästa helg. Känns som att det var år och dar sedan jag jobbade där. Jobbade där 31dec. Har inte jobbat något sedan dess. Ska bli kul att träffa alla fina HM chicks :-)) Händer alltid kuliga grejer där. Never a booring moment. Kan bero att jag tycker så eftersom jag inte jobbat på 3månader. Kul ska det bli iaf.

Idag är det lite burgers på Popyes som gäller med mina inneboende, som åker till flygplatsen runt 21.

Ha en underbar dag hemma i Sverige eller vart ni än befinner er.

Mucho kjärlek till er från sooooliga Phuket-Kamala
/Ariel sooon becoming ordinary girl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: