Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Mitt 2011

Kategori: Allmänt

4feb -25mars åkte till Thailand helt själv. -Fantastiskt bra och nyttig resa, solen gjorde sitt.

29 April flyttade jag till min söta Torpa lägenhet.

Firade min B-day i Serbien 19maj-22maj. Träffade Meda och gosade massor med han.

24Maj föddes min fantastiska systerdotter IsabellaÄlskade skatten.

Juni tog jag min lärarexamen (har kvar min C-uppsats som jag jobbar med)

Juni åkte jag till Kreta för att sova och sola- Väldigt skön resa.

Juli och Augusti jobbade jag och önskade att vädret skulle bli bätte.

September, Oktober och November bara flög förbi i massa måsten, träffade en kul prick som fick mig att inse att det finns good kvar.

December har varit en jobbmånad galet mycket folk som handlar upp sina pengar till julen. Jag är en av dom.

Ett helt otroligt år har bara swoooshat förbi. Otroligt många händelser. Roliga som tråkiga. Det är livet. Det gäller att göra det bästa av allt som du får. För oavsett hur läget är så kan man gå stärkt ut från det. Jag önskar er alla därute ett fantastiskt bra nytt 2012. Det som har varit tråkigt låt det vara kvar i det gamla året och det som har varit bra och nyttigt ta med det in i det nya året. Låt det nya året bli det fantastiska start som du alltid velat ha. Skjut inte upp på saker , dela med dig av din kärlek och var god mot dig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: