Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Möte med en yngre mig

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sedan jag skrev. Har haft fullt upp att lära känna mig själv och den yngre versionen av mig. 
Hur började detta??

Kände att jag behövde rensa ut i källaren och fatta lite beslut angående mitt liv. Hittade en hel del av mitt förflutna där. En del slängdes och en liten del sparades. Hade dejt med en 18årig,20årig,25årig och 27 årig mig. Vilken tjej och vilket liv. Det var längesen jag skrattade och grät om vartannat. 

Ett tips är att skriva dagbok, det behöver inte vara långa inlägg men det blir fantastiska minnen och det är kul att  lära känna sig själv. Vet inte om jag ville skaka henne tillrätta eller bara låta henne vara så härligt principfast tills hon stupar. Vilket hon gjorde då och då men upp skulle hon. Härlig tjej det där. Nu ska vi strida ihop jag, 18åringen, 20åringen, 25åringen och 27åringen. Vilken vinnande kombination vi kommer att bli. 
Mitt nya livsmotto är : Det får ta tid❤️
Glad påsk till er därute !!












Kommentarer


Kommentera inlägget här: