Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Jobbhelg, tjurig och jacky chokladpudding till middag...

Kategori: Allmänt

Hej alla fantastiska därute,

Trött trött på mig själv. Haft en helt okej jobbhelg. Lördagen gick rätt fort inte så mycket att göra. Idag smackade det till och det blev en hel del att göra. Irritationen grundar sig kanske på människor som ska springa omkring och hålla koll på andra, skvallra och vara nyfikna. Why? Om alla sköter sitt och har ordning på sitt eget liv då kan man inte ha tid och ork för att ha åsikter om andra. Aja ska inte gnälla över det. Jag har annat att gnälla över.

Har lagt en beställning på en liten gåva till mig själv, fick igår besked att det har strulat till sig att jag måste göra en ny beställning o vänta 2-5dagar. Ja då har jag vänat redan o 5dagar. Tjurig som jag blev,vägrade jag göra en ny beställning.

Ja det här vädret är katastrof. Jag fryser hemskt mycket. Tänder massa ljus och vill att det ska bli vår, men helst sommar. Ja jag vet att det är Sverige jag bor i, men en flicka får väl önska vad hon vill. Efter jobbet blev det massa tända ljus och en jacky chokladpudding till middag. Ja visst är det en fantastiskt middag. Sköljde ner det med cola zero.

Just nu är jag inne i en period där jag behöver endast mitt sällskap för att hinna ikapp lite  Uppsala universitets kurser, hinna träna mina 3pass i veckan och fokusera på me, me and only me. Det är inget fel att ta ett avbrott i den galna världen där man springer runt i sitt ekorrehjul. Så februari månad blir endast min månad där fokus ligger på MIG. (För att avsluta februari och ha något att se fram emot, så är det tjejdag den 27februari med bubbel, ansiktsmasker, bastu helt enkelt tjejspa i Bankeryd där det hela handlar om att ta hand om kroppen och umgås) Bilder utlovas senare för det tillfället.

Vill passa på att säga välkommen finaste och gosigaste hund Meda. Det var 2tuffa veckor i Serbien där inget gick som det skulle, men vi hade bestämt oss. Att hem till oss, din familj skulle du. Som vi har saknat dig. Men nu är du äntligen här.
Ps Förlåt för flygresan men  det var inte vårat fel. Tänker på det varje dag. Här är han våran bortskämda vovve.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: