Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Me vs Past

Kategori: Allmänt

Ibland kan det förflutna bara dyka upp som en regnskur. Du har lockat håret och tagit på dig dina fina ballerinaskor och ger dig ut helt oförberedd av vad komma skall. Njuter av vad du tror kommer bli en bra dag. Vad händer, det börjar ösa regn. (det förflutna gör sig påmint)

När mitt förflutna ser sådär oberörd ut och helt omedveten av min panikkänsla av synen för det förflutna blir jag irriterad. Irriterad för att jag var rädd för regnet och det förflutna. Det tog ett tag för mig att hitta ett bra sätt att njuta av mina blöta skor, förstörda lockar och regnet.

Rätt snabbt slutar regnet och jag inser att det gör inget att håret är förstört och skorna blöta för jag är lycklig. Jag dansade i regnet med lockar i håret, ballerinaskor på fötterna och ett leende på läpparna. Dyngsur men ack så lycklig. 

Me vs Past 1-0 
Lånad bild

Kommentarer

  • samantha;) säger:

    Fint skrivet! kramiz

    Svar: Tack Sammy 😘
    Natasja

    2013-10-15 | 08:11:54

Kommentera inlägget här: