Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Bara en vanlig dag.

Kategori: Skönhetsprodukter

Avslutar januari och börjar februari sjuk. Härligt-Nooooot.
Japp känner mig sådär ynklig och patetisk som killar oftast gör när de är förkylda.
Tur att jag är tjej och kan hantera detta. Jag är inte den perfekta sjuklingen. Alldeles för rastlös och krävande. Tog ett bad på över 1h i mitt lyx Mercier badskum. Luktar som creme brulee. Åhh vill verkligen sova med min burk. Så gott luktar den faktiskt.

Nu till min otroliga shopping månad. Som jag har shoppat skönhetsprodukter och unnat mig bra. Jag har förjänat det. Jag köper inte ofta men när jag gör det så kostar det rätt många kronor. Produkterna är dryga och håller längre också.
Har ni inte testat så måste ni testa ljuvliga Laura Merciers produkter. Till bad, lotion och parfym. Grymt bra smink har dem också. Här kan ni hitta det: www.cowparfymeri.se
Det är bara att klicka hem dina favoriter. Smididgt och bra. Snabbt går det också. Gillar sånt.
 
Känner mig lite trött och inte alls alltför kry. Jobbhelg väntar. Lör och söndag. Förhoppningsvis så försvinner bacillerna från mig. Vill ju börja träna NU!!! Såååå sugen.
 
Njut av helgen och ett litet tips :Gör någon extra glad.
För någon har gjort mig extra glad idag. Ibland är ett sms,mail, telefonsamtal eller varför inte ett vykort eller ett brev.
 
Ta hand om er!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: