Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Är Joe Bennet vår nya Mr Big....

Kategori: Allmänt

Japp denna fundering är kanske löjlig, men på ett sätt inte...I alla filmer och serier och In the real life så finns det alltid en Mr Big, en mystisk man, som är rädd att binda sig, men ändå söker han upp dig, precis när du minst anar det. Det borde finnas en handbok i hur man ska vara när din Mr Big eller dagen Joe Bennet dyker upp. Det känns att dem dyker upp när man minst anar det, men iof allt som är bra ska dyka upp lite. Varför ska allt vara så krångligt med Joe och Mr Big? Ja du sådana kommer alltid att finnas, det gäller bara att bestämma sig och hantera dem.(Ni som såg Lipstick Jungle förstår vad jag menar)

Jaha vad har annars hänt i mitt såhär spännande liv...Massa som alltid :-) Var på KickAssKickoff med friskis i lördags, hela dagen var jättelyckad.. Idag så fyllde en kompis år, hela 24år är hon.. Grattis dig.. Helt nojjig över åldern har hon börjat bli, hihihiihihihih, ja för det behöver hon verkligen. Jag  har också varit 24år, bra tid i mitt liv, men jag skulle aldrig vilja vara det. Trivs med att vara 30år, konstigt nog. Man har landat på något sätt, allt känns bra. Hahahahahhaha, alla som känner mig vet att jag har alltid varit sen med alla stora händelser i livet. Så mina 30år kanske är bara 25. Hihiihihihihi, med tanke på att jag är sen med det mesta. Idag så var vi och åt på Anna Gretas med b-day girl och lite folk, vi pratade ålder och självklart så började dem prata ålder...Nästan bara kids alltså och den stirrar upp sig för vad jo den ena fyller 24, den andra är 25 boooohooooo lixom...Hahahhahahahaha. Man ska njuta av alla åldrar o här och nu, sluta oroa er hur gamla ni blir, vad ni inte har gjort osv...Njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut istället...

Ny bild som min kära syster har tagit...Vi rule sister!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Idag skulle en uppgift vara inskickad till min lärares mail 12 prick. Jag satte mig igår på förmiddagen kl 12 och tänkte att nu så kör jag. Jag ska inte lämna huset eller datorn förrän jag uppgiften är inskickad. Japp imorse kl 06.05 så skickade jag in den. Så ni förstår 18h people så satt jag, ögonen och hjärnan höll på att kollapsa :-)) jag jobbar bäst under press.. Man kan säga ca 250 sidor bok plus en massa artilkar skulle plöjas genom, uppgifterna handlade om första och andra världskriget och massa teorier kring vem som startade det, varför , hur och varför forskarna tyckte det dem tyckte. Uppgiften i säg var väldigt intressant, men kom igen people om inte forskarna kunde riktigt reda ut det, hur skulle jag göra det, med en genomläst bok, men hör och häpna så gjorde jag det..Vem kan annars fixa det, än just det THIS GRYMMA FACE...hahhahahahhaha, galet blev det. Jag vet meningen med uppgiften är att jobba under press och knäcka oss, så vi blir som alla de andra loco forskare(fast vi har lång till forskarstadiet) loco finns naturligt i oss...hihihiihihih....Ne vi ska lära oss att kritiskt granska texter och att argumentera för sin egen uppfattning, man ska lyssna till olika tolkningar och uppfattningar, där man ska bryta uppfattningar mot andras.

Är det något som jag har fått gratis som gåva, så är det att argumentera för min sak. Men det är inte bara att snacka strunt, utan det krävs ett proffs som har tränat det sen födseln. Tror jag började redan när jag var i baby -stadiet. Japp en del föds med gåvan, ni andra som inte har den, va inte lessna, det går att träna upp. Gör såhär, tyck alltid olika än någon annan, även om det handlar om ett äpple och päron. Börja med baby steps och jobba dig uppåt ,efter en tid så kommer du märka att det går. Ge inte upp. Ni kommer aldig att bli lika bra som jag.

Men det finns faktiskt bara en THISFACE....

Samo za moav i cvle...hiihihihihihiihihihihiihih...lubim te mali moave....

Ja sam excluziva, kazu da sam mrak
kao filmska diva, ego manijak
ja sam excluziva, glavna premija
obaram sa nogu, to je hemija
ne znam, decko moj, da li si moj broj

Kommentarer

  • Muav säger:

    Ja du syster...allt det där stämmer...

    Jag är bara JÄVLIGT nyfiken på när våran Joe kommer :( Säkert när man minst behöver det...

    Men hoppas min Joe är lite längre och lite mörkare hahahaha muuums Din lär ju ha RAKAD skalle hahaha eller?Man brukar oftast få det man inte gillar hahaha hoppas inte peppar peppar Vi är freemales tills Joe inte knackar på :) It´s me and you Cvleeeeeeeeee

    Exclusiva!



    Vrati mi se moja bubo moja bubo bubice :)

    hahahahaha

    Vi fick NÄSTAN en HEL skön dag :) Moore sånt!

    Love ya! Cmokici

    2009-08-25 | 23:46:55

Kommentera inlägget här: