Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Vänner ska inte vara påträngande....

Kategori: Allmänt

Så fick jag höra av en vän idag.. Citerer "Vänner ska inte vara påträngande" Det svaret fick jag tillbaka, av en vän som hade haft det jättejobbigt en lång period, jag fick inget svar så jag skickade något mail och några sms, var orolig, men där fick man. Kom underfund med att sådana vänner behöver jag inte, så jag raderade mob nr :-) japp det är den hårda vägen som gäller. Finns inga genvägar längre.. Om man inte visar att man bryr sig då är man en dålig vän, när man visar och är orolig ja då är man påträngande.. Ahhh sånt är livet. Synd för den personen som just förlorat mig som sin vän... Nu har jag fått skriva av mig..

Jaha annars så var jag på 3:e kibox passet i rad idag :-) har ont överrallt , men det är en underbar smärta.. Känns verkligen att jag inte har tränat så bra under sommare som jag borde, men okej, man är människa :-) Nu börjar the real thing... Sommaren är över, skolan börjar och träningen har jag kickat igång med :-) hihihiihih verkligen kickat igång...

Nehe dags o få sin skönhets sömn.. Pussar till er alla...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: