Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Crappy Wednesday...

Kategori: Allmänt

Jäkla onsdag...Allt är ju bara ¤3%¤&?#"#¤¤#¤¤...MMM så trött, och inte så värst mycket hjälp från MR Wanna be @school all day long...Antar att jag inte får hjälp för att jag inte flörtar(finns en del som får massa hjälp)... Aja jag klarar mig själv..Behöver inte han..Ska minsann visa han..Jäkla typ...

Nu ska jag o Awiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee äta lite..

Order till er alla: Skicka något gulligt och trevligt eller skicka inget alls...

/ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Jag kan hjälpa dig om du vill...fan, tror jag

    börjar bli mjukis igen...kram

    2009-12-02 | 15:49:27
  • Natasja säger:

    Tack det var gulligt..Men det blir ingen flörting om du tror det :-)

    2009-12-02 | 16:39:16
  • Samantha säger:

    Du är en självständig kvinna och du klarar av allt. Allt kommer lösa sig, även utan flört för det vinner du inget på:) Tänk vad mycket du kommer lära dig. Vilken utmaning för personlig utveckling. Puh, nu var jag djup;))



    Kram,

    S

    2009-12-02 | 17:21:13
  • Natasja säger:

    Hihihihih..

    Jasså är det så lätt att få fram mjukis dig? Där ser man.. Jag e ff irriterad på denna där tönten... :-(

    2009-12-02 | 17:22:15
  • Natasja säger:

    Jag vet det kommer att gå bra :-)) Bara arg... Det ordnar sig..Hatar orättvisa..

    2009-12-02 | 17:24:05
  • T säger:

    Nä jag lovar. Ingen flört. Vad är det som har

    hänt och varför?

    2009-12-02 | 19:10:35
  • Natasja säger:

    Jag gör en long story kort..

    Jag får inte hjälp för att komma igång.

    Jag har letat efter litteratur nu i flera dagar.

    Får inte byta ämne..

    Jag har funderat ut en ny vinkling iaf..

    Uppsatsen ska var klar 16dec..Erkänn att du är avis?

    2009-12-02 | 20:07:22

Kommentera inlägget här: