Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Jag fattar ett beslut och ångrar det aldrig...

Kategori: Allmänt

Nu tänker ni jaha vad har hon nu gjort.. Jag hade lite att fixa på stan..Kände att bilen var lite sjuk(lät lite skumt) Min syser och mamma sa du får alltid för dig grejer..hahhahaha..Borde ha litat på min magkänsla..På motorvägen så börjar det ryka något fruktansvärt..Såg inget alls bakom mig..Fick nog..Åkte hem, fixade registreringsbeviset åkte bort och SKROTADE bilen..Japp det gjorde jag..Mina beslut fattas ibland lite fort men jag ångrar dem inte..Det första som dyker upp i mitt huvud är det rätta beslutet..Hihihihihi...Ni kanske jag låter som en galen tjej jag är jättenormal till viss del :-)

Min chef ringde och frågade vad jag gjorde och ville kolla lite jobbtider med mig..Jag sa att jag hade skrotat bilen hon började skratta och sa bara: Du ger inte pojkar och bilar någon chans..Hahahah..Min lilla favvoterror till chef :-) Då sa jag nej bilar kostar pengar och pojkar kostar hjärta..Det är inte direkt värt mina pengar eller mitt hjärta..Hihihihi..Så känner jag..This is me...

Det var väl dagens stora händelse. Ingen bil ska köpas på ett bra tag..Tänk vad pengar jag kommer att spara..Iofs så har jag väl inte grymt mycket pengar men jag har så jag klarar mig bra..Nu kommer jag slippa bilutgifter, benisn, parkering och böter..Puuuh vad skönt..

Alla mina beslut som kommer sådär direkt är mina bästa beslut..Hahahhaha...Ja alla kanske inte tycker det, but who cares, I dont..Kaxig är jag också, mmm det har jag rätt till..

Så imorgon blir det bussen, jag som har haft bil sen jag fick körkort för 10år sen, ska bli intressant att se hur det går..Det var till mitt försvar mitt lättaste beslut hittills, ja förrutom att klippa mig kort det gjorde jag efter att ha varit vaken i nästan 30h..

Godnatt alla mina små favvomänniskor som har tillgång till mitt hjärta, sköt er annars så skrotar jag er me :-)

/ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: