Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

My day today...

Kategori: Allmänt

Jobbade idag från 9-16 det var rätt mycket att göra, men skön stämning. Jag och min chef skojade rätt mycket idag så vi hade superkul..Alltid skoj med galna terror T som jag kallar henne..Hihihihih..Hade på mig min persikofärgade kofta fick så mycket komplimanger att den har idag blivit min favvo kofta.. Skojar bara.. Men rätt nöjd var jag med mina kläder idag..Nu låter jag lite ytlig men det får man vara ibland..

Åkte vid 1630 till träningen, lagom inspirerad..Men kul var det och få var vi.. :-) Vi var 8pers inklusive mig och ledaren, men det var svettigt värre idag..Jätteskönt..

Kom hem och åt hembakad pizza..Världens sötaste mum, min mum..Pussar till henne..

Imorgon blir det rätt mycket uppsats och en powerwalk på 2h har jag tänkt mig..Duktiga jag..Vad jag öser komplimanger över mig själv...Hääärligt... En film på kvällen om jag har varit duktig..Vi får se vem som överraskar mig..Alltid kul..

Det blir rätt mycket jobb nästnästa vecka..Ska ladda..Jag ska på bio juldagen-älskar att gå på bio då..Det är min biodag..Går varje år..Så mysigt först en lång fika o sen bio...Me love...Får se vad det finns på duken då..

Ha en hääärlig kväll alla ni som läser min blogg för det ska definitivt jag ha..

Bree-Randa: Hihihihih ja i din älsklings värld så får du vara drottning..I min kan du få vara den elaka styvsystern :-)) hihihihi...Mmmm just det bara trevlig...Man kan nog kalla det något annat också...*vink vink*

Samantha: Sluta sega nu, dax o kicka igång träningen, du kan säkert få experthjälp från Mjukis T. Hihihih..O du inte dricka upp allt vatten innan träningens ens börjat för att du spanar runt..Det är inte bara ögonen som ska tränas..Hihihihihihih....

Mjukis T: Där ser man så du bor i lilla stan..O du tränar på friskis..Sluta lyfta skrot träna som en mjukis istället :-)
Samantha behöver nog lite hjälp med att komma igång..Ge lite råd nu istället...Mina slag stannar alltid mellan mig och den personen..Jag är inte den som kiss and tell...


Who knew
That you'd be up in here looking like you do
You're making staying over here, impossible
Baby, I must say your aura is incredible
If you don't have to go, don't

/
ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: