Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Poledance...

Kategori: Allmänt

Idag så vaknade jag rätt sent. Hade sovit skönt och underbart underbart härligt..Drömmen var som den skulle inatt..Hihihiih..Varför tror ni jag sov så länge..

Idag så skulle jag på lite tårta hos Miranda, hon har fyllt år...Tårtorna var goda, men choklad tårtan var min favvo..Hmm om jag fick välja mellan den och något annat(häxorna vet vad) då skulle det bli tårtan..Japp det stämmer så god var den..Tummen upp, så varje år från det här året kommer jag och äter den mumsiga tårtan..

Nu till poledance snacket..Självklart så dök det upp när vi satt där och pratade(2pojkar var också med) Det skulle vara superkul och testa och ha lite skoj..Tänk vilka kul moves man kan lära sig.. :-)) Jag tyckte det verkade som något man kan göra ett gäng tjejer ihop..Det var nog mest jag och Miranda som var för den tanken..Ska nog få med flera girls..Det kan bli en riktigt busig girlhelg..Lite poledance på dagen och sen en utekväll..Why Not?? Tror jag får jobba lite på att få med en del, men det kommer att gå jättebra..Har några jokrar jag kan använda som alltid..

Jag har haft en bra helg..Det blev rätt bra träning på fredagen, lite bastu o sen rusa till bussen..Skönt var det iaf..Lördagen blev min uppsatsdag, kände mig rätt nöjd..Idag lite myspys på stan med S o sen tårta hos M..En mycket trevlig söndag..Så helgen få 8 pussar av 10 möjliga..Det ni..(Har infört en skala, jag gillar skalor)

Imorgon är det min beauty dag, ska ta hand om mig själv..Sen så blir det uppsats som gäller..Är laddad, känns jättebra..

I need no permission, did I mention
Don't pay him any attention
Cause you had your turn and now you gonna learn
What it really feels like to miss me

/ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Hahaha oj då natasja! Här kom det in en

    aktör till på spelplanen som inte gett sig

    tillkänna tidigare. Nu vill vi höra mer

    (iallafall jag)...fast jag fattar dissen. Den inbjudan

    lät ungefär som:

    -Du, ska vi ta och ligga så kan vi ta en

    smoke efteråt?....hahaha player...

    2009-12-14 | 10:43:25
  • Samantha säger:

    Lejonet är ny och Stockholmare också......Interesting att nån ny dyker upp precis när temat är pole dance;) Trodde vi var själva:)



    Skämt å sido....



    Håler med dig Natti att Mirandas tårtor var super.. Föredrog den med vit choklad, även att jag oftast gillar mörk..Smaken ändras märker jag. N.. hoppas du fick din skönhetssömn. Själv sov jag väldigt dåligt inatt.



    Kramiz,

    S

    2009-12-14 | 11:13:18
  • Natasja säger:

    Kul att detta pucko roar dig iaf, mig roar han inte alls..Finns inte så mkt att säga om detta, eller rättare sagt jag vill inte prata om honom, han är en bitter sexmissbrukande sorglig sak och inte som du kallar han player...En playser visar iaf respekt och är taktisk, den här saken har inte ens taktik i sitt lillfinger..(hoppas han läser detta) O du Mr Fegis har nog egna spöken som du undanhåller för omvärlden. Ska sriva ett inlägg för att klargöra om "saken"

    2009-12-14 | 11:13:47
  • T säger:

    Hehehe fan vad kul med lite riv i debatten.

    Men vi kan lämna det om du vill. Inte

    meningen att göra dig arg eller nåt...

    Är ute och kör på vägarna idag. Visst är det

    fint med lite puder på marken. Allt blir ju

    lite ljusare eller hur. Kul att se att Miranda

    var den enda som reagerade på "norr om

    kanalen" hahaha, det tog lite tid. Snart dags

    för lunch...tittar in senare. Kram!

    2009-12-14 | 11:32:55
  • Natasja säger:

    Nejdå jag är inte arg, blir bara trött på han och hans äckelflöt..Mmm massa fint med snö..Då blir det ljusare iaf..Jag låter dig hållas nuför tiden så därför reagerar jag inte längre :-)) Gillar inte o ställa många frågor o aldrig få svar.. :-)) Ha en trevlig lunch Mjukis/Fegis T..

    2009-12-14 | 11:39:24
  • Samantha säger:

    Jaha ska man verkligen jobba till kl.18 varje dag, trots att målet är att gå hem senast fem. Kul att titta in på bloggen och se om något spännande händer.



    T. du har fått många smeknamn:)



    Natti, det är bra att du inte reagerar, damma av och titta framåt;)



    Hugs,

    S

    2009-12-14 | 17:08:06

Kommentera inlägget här: