Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Relationens byggstenar....

Kategori: Allmänt

Läste någon tidning och jag fångades av detta..Ni förstår följer man bara dessa råd ja då kommer allt vara som i ett la la land..Hihihihihihi..

Känslomässig kontakt och värme(något en del människor får när de är ute och festar)

Fungerande kommunikation( öhhhh, vaaaa, okeeeeeeeeej, hick)

Att kunna lyssna på sin partner(jag vill gå hem! Gå hem då!)

Att vara medveten om sina känslomässiga behov( Vill du ha en pepparkaka? Nej tack! Men jag bor bara 2min härifrån fill du följa med)

Närhet( daska till någon på rumpan när man är ute)

Fungerande konflikthantering( Står och vinglar o säger om du inte kommer hit så får du en smäll)

Humor och glädje( Kolla på de där människorna va fula de är, de borde stannat hemma)

Tid tillsammans(kommer inte ihåg vad som hänt under kvällen/natten men tid ihop blev det)

Ibland kan det se ut såhär när man går ut.  Jag tycker det är rätt sorgligt. Det mest patetiska som finns är när fulla människor försöker flörta. Tyvärr så blir det oftast dessa fraser..Snacka om vilka skämt dem är. Jag köper inte det där, men jag är så blyg när jag är nykter..Jaha tänker jag då måste jag se till att han är konstant full...Hahahahah...

Sittin' here, eatin' my heart out waitin'
waitin' for some lover to call
dialed about a thousand numbers lately
almost rang the phone off the wall

Passande text till kvällens blogg inlägg... :-))



Det har skrivits 3sidor på min uppsats. Ca 15 kvar..

/ThisFace




Kommentarer

  • Samantha säger:

    God morgon



    Intressant med bygsstenar och hur de byggs om under fyllan.Stämmer säkert, dock lite skrämmande:)



    Om man undviker att läsa paranteser så är samtiliga punkterna viktiga för ett fungerande förhållande.

    Man bygger hela livet:)



    Ha en underbar dag,

    S

    2009-12-13 | 10:42:06
  • T säger:

    Hmmm, vem är det du väntar på som ska ringa?

    Och hur vill du bli flörtad med då för att

    det ska funka? Frågan blir ju oundviklig

    efter det inlägget haha..

    2009-12-13 | 11:37:46
  • Natasja säger:

    Ja du Mjukis T, den som kommer på hur jag vill bli flörtade med då har han mig i sin ask..Hihihih..Klart jag inte kan berätta sånt..Men alla dessa exempel som jag angivit i inlägget är big NO NO...Hoppas du får en mysig Lucia..

    2009-12-13 | 13:49:32
  • Natasja säger:

    Sorry nu är det jag som missade en fråga..

    Väntar inte på att någon ska ringa egentligen..Passande inlägg till texten tänkte jag mest på.. :-))

    2009-12-13 | 13:53:29
  • Natasja säger:

    Moooorning S..

    Snacka om koma för min del..

    Gick o la mig 01, vaknade 12.30...

    Hade grymmaste drömmen ever...(Iz mojih misli u Bozije usi) hihihihihiih...

    Tur att det finns god tårta iaf(sällskapet kan diskuteras) ;-))

    Cmokic

    2009-12-13 | 13:56:32
  • T säger:

    Hahaha vilken fegis du är. Det spelar väl

    ingen roll om du talar om det. Det är ju bara

    jag, S och M som läser ändå och jag skulle

    ju aldrig kunna använda det i vilket fall som

    helst eftersom det då blir ganska uppenbart

    att jag försöker flörta eller hur? Kram

    2009-12-13 | 14:59:22
  • Natasja säger:

    Hihihihi, o du ska säga att jag är fegis..Du har ingen talan..Det är du som är fegis..Jag var tvungen att tjata och leka lite journalist vart du bor, vad du heter osv..Så jag tröttnade på det..(Tur för dig att du har S som bryr sig om vart du bor osv)Så funkar det hos mig..Jag skulle aldrig säga något som kan användas emot mig på något sätt..Litar inte på fegisar som du.. :-))

    2009-12-13 | 20:55:39
  • Miranda säger:

    Ja, vilken tur att du drar upp den här frågan!



    Till Mr T: Jag har faktiskt ägnat en liten tanke åt denna fråga.. Jag har faktiskt t o m kollan in eniro.. Vad menar du med att du bor "norr" om kanalen? Vilken kanal menar du?! Hamnkanalen är den enda jag kan komma på, och då skulle det innebära att du bor i en jolle på Vättern! Låter lite knasigt... Vilken tur dock att du och Samantha förstår varandra, för det gör inte Nat och jag! Kram

    2009-12-13 | 21:05:19
  • Samantha säger:

    Här var det hett:)

    Kram,

    S

    2009-12-13 | 21:19:07
  • Natasja säger:

    Miranda skärpning...Jag gillar inte Nat som smeknamn,snart så börjar jag använda era fula smeknamn..Föredrar gullet, sötnos :-)) So you know

    2009-12-13 | 21:21:40
  • Miranda säger:

    Sorry! Jag trodde du skulle tycka det var töntigt om jag kallade dig för Natti, som jag egentligen gör. Skäll på Samantha istället!!! Det är hon som brukar kalla dig för Nat! :P

    Har aldrig kallat dig gullet eller sötnos innan.. Tror inte jag kommer börja med det nu heller. Det får nog bli Hexe-lakritze istället ;)

    Kraam

    2009-12-13 | 21:27:34
  • Natasja säger:

    Vad betyder lakritze? Du får gärna kalla mig natti..Det är bättre...Ja du Samantha behöver nog kyla av sig verkar det som..Undra vad som har fått igång henne..Någon gissning..hihihiihihih..S inget mer Nat okej?

    2009-12-13 | 21:29:39
  • Samantha säger:

    Ok, då får det bli bara Natti...Fast jag gillar Nat...coolt.....



    Hhehehhe nedkylning på gång:)



    Mysigt med snö, älskar det verkligen.....Dricker min favvo mintte och ser på Holiday....Måste erkänna att jag har sett den flertal gånger, fast den funkar alltid...



    Kram till er,

    S

    2009-12-13 | 21:36:24
  • Natasja säger:

    Hihihihih, S du börjar tappa stinget sup with that? Dela med dig nu..Hmmm o förresten pole dancing kan ju bli superskoj..Jag är iaf på det..Kom igen nu..Det kommer säkert att bli superkul..Vad sägs?

    2009-12-13 | 21:38:57
  • Samantha säger:

    Bara tanken att jag dansar pole dance får mig och sjunka ännu mer i soffan. Vet att det är bra träning, men verkligen inte min stil.



    Vet dock att du tycker att jag ska testa något nytt och spännande, speciellt nu.



    Miranda har säkert redan ett leende bara hon läser om pole dance.....;) Vet att ni båda har pratat om det tidigare att det skulle vara kul.....



    2009-12-13 | 21:46:24
  • Miranda säger:

    Lakritze=lakris inget krångligare än så. Men det fanns en häxa, i en gammal barnbok som jag läste när jag var liten, som hette så...

    Pole-dance ställer jag absolut på. Eller strip-aerobics. Finns i göteborg, har redan kollat det ;)

    2009-12-13 | 21:47:34
  • Miranda säger:

    Otroligt vad bra ni känner mig! Hahahha

    2009-12-13 | 21:49:23
  • Natasja säger:

    M snart så kommer jag att blocka dig från blogg..Lakrtis oj vad det lät spännande..NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT....Jag anser mig väldigt spännande nuför tiden..Så då vill jag ha passande smeknamn..Hahahah jag har me kollat..7pers 1500kr 1h..Då får vi strippa hur mkt vi vill..S skärp dig nu, vadå inte du det var du en gång i tiden och jag ska hjälpa dig tillbaka till dig innan du träffade Smith..

    2009-12-13 | 22:12:53
  • Lejonet säger:

    Till T.

    Jag kan lova dig att den här tjejen kan flörta.

    Jag har försökt nu en längre tid

    svår är vad skulle vilja kalla henne.

    O du sötnos jag bor i Stockholm du behöver bara ringa så kommer jag till Jkpg.

    Jag har velat några gånger du har dock dissat mig kraftigt. Eftersom jag sa att vi kunde tillbringa natten på ett hotell o sen fika. Ändra dig nu eller du kanske är fegis som T säger?!?

    2009-12-14 | 00:25:57

Kommentera inlägget här: