Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

TIMEOUT tillsvidare..Börjar 09.12.14 kl 22.53

Kategori: Allmänt

Jag har prioriterat lite annat än uppsasten sista tiden..Så nu är det bara den som gäller. Mina åtagande mot alla har jag skött rätt bra så jag behöver en break bara..

Det är ingen som har gjort något..Man har bara sig själv att skylla..

Jag kommer att dyka upp som jokern i leken när man minst anar det.. :-))

Tills dess så får ni njuta av julmyset med era favvomänniskor..

Ifall inga blogg inlägg görs innan jul så önskar jag er en härlig jul med massa klappar och mycket snö så ni kan göra snöänglar...

I'm dreaming of a white Christmas
With every Christmas card I write
May your days be merry and bright
And may all your Christmases be white.

/
ThisFace

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej tjejen

    Förstår att du behöver fokusera på annat just nu. Längtar redan till du börjar blogga igen. Vi började debattera här i full fart, ganska kul:)



    T och M ingen av er som har blogg som vi kan våldgästa medans Natti tar timeout....:))



    Har ni sett vad det snöar idag, sååååå mysigt.. Älskar snöööööö, fast det visste ni kanske redan.



    Kram kram,

    S

    2009-12-15 | 13:35:34
  • Miranda säger:

    Jag håller med S! Kollar lite då och då och hoppas på att du kanske ändrat dig och skriver lite ändå. ;) Skolan måste gå före och vi stödjer dig till 110%! Satsa hårt! När uppsatsen är färdig kanske vi kan unna oss en kväll i bubbelpool med ett glas asti! ;)

    Jag har ingen blogg, tyvärr. Du då, Mr T?

    2009-12-15 | 14:06:32
  • T säger:

    Nä tyvärr inte jag heller. Jag kommer titta tio

    er emellanåt ifall ni kommit på nåt kul att

    skriva. Mötte en tant på fel håll i rondellen

    idag däremot. Hon såg rätt förvånad ut kan

    jag säga hahaha...hon missa nog att det var

    högeromläggning 1967 hehe...hon sitter säkert

    hemma just nu och är skitarg över att alla

    andra körde på fel håll haha...just det, glömde

    fråga innan...vad jobbar ni med S&M? Eller

    pluggar ni med? Kram

    2009-12-15 | 16:09:51
  • PÁSCAL UF. säger:

    Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

    Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att kika gärna in hos oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

    2009-12-15 | 16:42:28
    Bloggadress: http://pascaluf.blogg.se/
  • Ka säger:

    fin blogg :)

    2009-12-15 | 17:18:13
    Bloggadress: http://priiinah.blogg.se/
  • Samantha säger:

    Miranda, bubbelpool låte nice.....Skulle vara skönt med en spa kväll...Jag känner att jag behöver det...Natti vad säger du?



    Vi får väl fortsätta och skriva våra egna mini bloggar (inlägg) så håller vi den igång tills uppsatsen är färdig. Det kommer gå utmärkt.



    T; tanten måste ha blivi livrädd, eller inte, som du så hon kanske missade ändringen:) Idag så övade jag på min vighet, ner jag halkade så jag slog huvudet i en stolpe. Tur att den fanns annars hade det blivit en framåtvolt. Riktigt klantigt, så nu ska det inköpas ett par rejäla vinterskor.



    Vad händer till nyår, finns det något roligt som händer i stan? Första året på länge som jag inte vet jag jag ska göra till nyår och känner verkligen för en gala kväll. Vill inte sitta hemma själv.Har ni hört något, eller ska jag göra en research?



    T; jag jobbar inom den så kallade akademiska världen.



    Miranda kan vi ses imorgon, behöver hjälp med ett dokument:)



    Kram,

    S

    2009-12-15 | 20:25:55
  • Miranda säger:

    muahahaha, jag vet.. jag är hemsk! Jag skrattade åt dina akrobatiska försök.. hahaha Stackars dig! Var det nån som såg dig?! Usch, vad hemsk jag är.. Jag menar, slog du dig hårt? Nu kommer jag säkert lägga världens bell imorn ;) Fy på mig...



    Vi kan gärna ses imorn. Kan du följa med mig till Ikea en sväng då? Måste fixa en grej åt pappa. Jag ringer dig när jag åker ifrån jobbet. Hjälper dig gärna med det där dokumentet.



    Häxa nr 1, hör av dig om du hinner ta en kopp te med oss. Den vita chokladtårtan är tyvärr slut .. jag åt upp det sista biten precis nu :D MMMMMMUMS Men jag kan ta med den andra till dig i s f.



    Mr T, jag arbetar i vården. Jag är ingen läkare precis, men ibland så är det kul att utse sig själv till hobby-doktor! ;)



    Oj, sov-klockan har ringt! Godnatt mina vänner! Hörs imorn.



    Kram

    2009-12-15 | 22:12:08
  • Ka säger:

    ttack :)

    2009-12-16 | 07:05:06
    Bloggadress: http://priiinah.blogg.se/
  • T säger:

    Hahaha kan du också gå ner i spagat nu

    Samantha? Visst är det kul? Känns bra

    med en läkare (för mig är du läkare) en

    akademiker och en lärare...



    I år blir det väldigt stor nyårsfest. Tror det

    blir hur bra som helst. Så sällan man träffar

    alla samtidigt. Har nog aldrig hänt tidigare

    tror jag. Från helt olika yrkesgrupper och

    ålder men har skitkul ihop. Åtminstone en

    läkare är med (kanske din jobbarkompis Miranda)



    själv står jag för grilldelen...är grym på att grilla.

    Men Samantha: du kan väl fan inte vara

    själv på nyår? Nån vill garanterat ha med

    dig på nyårsfest...du verkar hur kul som helst!

    Vad ska M och N göra då? Kram

    2009-12-16 | 13:13:11
  • Jultomten säger:

    Den här personen har tagit en timeout.

    Vilken del av det har ni inte fattat?

    Byt mobil nr med varandra.

    Så kan ni höras hur mycket som helst.

    Om pesonen har tagit timeout

    borde ni respektera det.

    2009-12-16 | 14:22:46
  • Jultomten säger:

    2009-12-16 | 14:26:27
  • Jultomten säger:

    Väldigt respektlöst!!

    Att använda en människas blogg

    på detta sätt.

    När personen har tagit en timeout.

    Fixa en egen blogg alla ni som inte har.

    2009-12-16 | 14:28:19
  • samntha säger:

    Jultomten, vad är det exakt som du anser är respektlöst? Vi är trogna läsare av Nattis blogg och vi är alltid här, det anser inte jag vara respektlöst. En timeout betyder inte att bloggen har slutat att existera. Respekterar Natti, det gör vi i högsta grad. Demokrati!



    vänligen,

    S

    2009-12-16 | 15:50:09
  • Miranda säger:

    Jaha, jag visste inte att det fanns blogg-poliser också. Men jag ska väl inget säga som självutnämnd hobby-läkare! hahaha

    Bara för att Natti har tagit en time-out betyder det inte att hon inte hinner kolla sin egna blogg. När hon ser att vi har gjort lite inlägg så kommer hon säkert bli glad. Det betyder nämligen att vi tänker på henne och hoppas på att hon skriver nåt snart igen. Dessutom, jag citerar:



    Postat av: Natasja

    ... Fortsätt ni att mötas på min blogg..Ha det bra nu..

    2009-12-14 @ 19:57:50



    Så det så!



    Dessutom, vad är du för en jultomte?! Tomten är snäll, förstående och omtänksam! Du låter snarare som en surpotta...

    Har du inget trevligt att komma med så var snäll att hålla dig borta, Mr/Mrs Grinch!



    Mr T, jag jobbar tyvärr hela nyår men om nån har fest så dyker jag ju självklart upp och skålar in det nya året :D

    2009-12-16 | 16:58:19
  • Miranda säger:

    Hoppla, den där piken ang nyår var avsedd för Samantha och min kära sambo, så vi inte missförstår varandra här ;) Ser nu att det låter lite suspekt.

    2009-12-16 | 22:09:15
  • Samantha säger:

    Dagarna går sååå fort nu...... Längtar efter ledigheten.



    T: det blev nästan spagat, fast tyvärr så har jag skadat handleden...Kanske inte så vig trots allt.

    Vad det gäller nyår så brukar det alltid lösa sig. Kommer säkert inte vara själv, vännerna finns alltid där, sen är det bara att besluta vart man ska ansluta:)

    Ska du grilla på nyår, wow, då får du verkligen hoppas på att det inte blir minusgrader.. Dock erkänner jag att grillat är godast:)



    Miranda och Natti, snart är det dags för julfika och julklapparna,sååå spännande. Jag är nyfiken också, ni vet att jag älskar julklappar, presenter och snö, hehehhe. Låter som en riktig femåring...



    Kram till er alla,

    S



    2009-12-18 | 13:39:41

Kommentera inlägget här: