Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Universum kan ibland röra om min värld..

Kategori: Allmänt

Jag känner inte för att plugga, umgås eller skriva här.. Jag gör det för om jag får skriva av mig det tråkiga då kanske roliga jag kommer tillbaka..Men jag har nu officiellt tagit en break från allt och alla..

Har tagit på mig mina mjukisar, gosestrumpor och tröja..Jag fryser..Jag var ute och gick i 55min och det var -6.. Så jag är ff iskall..Kanske lika bra att jag inte tinar då kanske mitt lilla hjärta tinar också..Behöver vara lite arg och tycka lite synd om mig själv...

Nu ska jag krypa ner o bara vara tråkig...Kanske är det universums sätt att säga till mig att ta det lugnt lite o bara vara, genom att ställa till det för mig..

/ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Är på jobbet tidigt idag. Nä, är absolut inte

    avis på dig. Vad menar du? Att han inte hjälper

    dig för att du inte flörtar med honom. Håller

    med dig. Då är han en tönt. Men tänk hur mycket

    bättre än han du kommer att känna dig när

    du har lyckats. Sök om ämnet på nätet då.

    Där brukar det ju alltid finnas källhänvisningar.

    Har själv hittat mycket bra böcker den vägen.

    Du vet du säkert redan men ville ge dig åtminstone

    nåt råd. Hoppas du får en riktigt bra dag!

    Hur gick det att åka buss förresten haha? Kram

    2009-12-03 | 06:23:35
  • Natasja säger:

    Ojdå..Så tidigt?

    Sov du över på jobbet? :-)

    Erkänn att du har en säng där..

    Det finns några tjejer som gullar med han och dem får all hjälp dem vill ha. Jag får nada.

    Ahh orka bry mig..

    Lugnt jag fixat detta det vet jag.

    Funderade först att inte göra uppsatsen men

    bestämde mig att fullfölja.

    Vi får se vad som händer idag.

    Ja du är lite retlig angående bussen märker jag.

    Det var helt okej ipod i öronen och mössa och tjocka vantar så gick det toppen.

    Det finns människor som aldrig

    har åkt bil el buss,

    varför skulle jag vara bättre än dem..

    Så mjukis lillebror va inte retlig,

    annars så ger jag igen.

    Det borde du ha lärt dig tills nu..

    Det är du som har blivit mjukis igen..

    Hahahahaha..



    2009-12-03 | 09:48:11
  • T säger:

    Hahaha ja ibland kan man fan tro att jag har

    en säng på jobbet men så långt har det inte

    gått än som tur är. Och inbilla dig inte att jag

    har blivit mjukis igen...bara spelar mjukis just

    nu för jag tror att du behöver det. När du har

    gaskat upp dig igen blir jag mr macho T igen

    hahaha...

    2009-12-03 | 12:53:26
  • Natasja säger:

    Hihihihi..Du vet first impression last...Med andra ord mjukis..Vad vet du vad jag behöver, så ingen kaxig attityd nu..Passar inte mjukisar...Du spelar macho, men är mjukis, inte tvärtom..Hihihihihih..Hade handledning idag..Han åt ur min hand..

    2009-12-03 | 21:23:12

Kommentera inlägget här: