Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Arkiverad....Hihihihihih....

Kategori: Allmänt

Mitt förra inlägg skapade lite intressanta kommentarer..Det är alltid roligt att se vad folk tycker och tänker om speciellt förhållanden.. Jag är inte perfekt på något sätt, men jag anser att allt ska inte behöva vara krångligt eller jobbigt, men man måste förstå att förhållanden är som ett företag, ju mer du investerar mer får du tillbaka. Om du tror att ett företag sköter sig själv japp då kommer det att gå i konkurs i detta fallet så tar förhållandet slut. Man behöver inte sätta någon på piedestal för att få det man vill ha. Alla människor vet att ingen är perfekt. Jag har rätt höga tankar om mig själv, inget fel i det. Finns folk som tycker att jag har näsan i vädret eller tror att jag tycker att jag är bättre än alla. Så är det inte, men jag tänker inte ens försvara mig. Jag har lärt mig att försvarar man sig så blir man direkt dömd och helt ärligt I DONT CARE tillräckligt mycket för att ge dem människorna en förklaring för de är inte värda det.

Jag tror folk är helt enkelt för fega för att säga vad dem tycker och tänker just på grund av vad andra kommer att tro eller tycka..Jag var förr duktig att tillgodose alla andras behov förrutom mina. Jag var trött, sliten och känslan av att aldrig räcka till det var min vardag.. No more. Nu gör jag sånt jag tycker är viktigt i min värld. Det kan vara allt från att slappa hemma(hinner inte med sånt just nu) till att träna istället för fika, eller helt enkelt göra sånt som gör mig glad.

Jag ställer inga krav jag inte kan möta själv, kanske därför många pojkar backar undan. Deras förslust iofs. Jag är ingen tjej som bara nickar och ler och håller med, visserligen så skrattar jag rätt mycket och skojar om nästan allt. Hihihihiih..Då har jag valt rätt ämne..Rätt många strider har jag gått segrande ur, en och annan förlust har det blivit men den viktigaste segern blev min :-))

Vad jag vill ha behöver inte betyda att andra vill..Alla är vi olika och har olika behov..Hihihihih..Japp rätt krävande är jag men oftast med envishet och glimten i ögat så brukar jag fixa det mesta. En killkompis sa en gång till mig: det går inte att bli arg på dig..Hihihihihi...kan nog stämma, men jag blev nog rätt arg på han om jag minns det rätt..Han hade gjort något riktigt galet mog mig, så jag straffade honom genom att inte prata med han på 2veckor, hahahahha, det funkade galet bra för tillslut så fick han verkligen böna och be om förlåtelse och jag förlät han efter han hade bönat...(Han gjorde bort mig rätt ordentligt den fulingen inför hela basketgymnasiet herrlag)

Var idag på min gymnasie skola. Det var rätt kul att se hur det hade förändrats. Jag fick jättemycket hjälp av bibliotekarien på skolan(hon var där när jag gick där me) tog sig tid och hjälpte mig att leta fram böcker som jag behöver till uppsatsen..Bästaste bästa hon..Tur att det finns människor som hjälper andra.. Gick sen till skolledningen och ville ha mina betyg utskrivna, vi prade lite och hon säger: Jaha vilket år tog du studenten, jag skrattade lite och sa 99, ojdå det skulle man inte kunna tro...Dina betyg är arkiverade..Hahahahahha...Då kan ni tänka er..Jag känner mig inte riktigt som 30år, fast iofs så finns det inga skrivna regler hur man ska känna sig som en 30årig..Jag känner mig fräsch, mogen, barnslig och galen..Det är 30åriga jag..

Hur känner ni er?


Tell me what you think I'm one of your kind
You know a girl like me is difficult to find
I bet you've never seen nothing like this before

/ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Mmm kan hålla med om det du skriver. Det

    kan nog också stämma att vi tillhör en

    generation som vägrar växa upp. Det skrivs

    ju en del om det och jag kan garanterat skriva

    under på att jag är en av dom. Men man blir

    ju inte äldre än man gör sig. Jag kan få kritik

    ibland för (så kan man inte bete sig i din ålder)...

    men det är ju sån jag är. Men jag kan också

    bli allvarlig och "vuxen" om situationen så kräver

    (i mitt jobb tex). Fast jag kan få kritik där med

    för att jag tramsar hahaha. Tror dom gillar det

    trots allt. Du får berätta mer om din viktigaste

    strid som du vann. Låter spännande.

    Ska sluta lite tidigare idag tänkte jag. Ska ner

    till Friskis och lyfta lite skrot vid fyratiden.

    Skulle vara kul om ni kom dit. Den ene vet ju

    inte hur den andre ser ut så det skulle nog

    se jävligt kul ut när några stycken går där

    och sneglar och undrar "är det han, är det hon"

    hahaha fan vad sjukt...vi ses kanske fast vi

    inte vet om det. Kram

    2009-12-11 | 09:25:16
  • T säger:

    Just det Samantha förresten. Jag bor norr

    om kanalen...kram

    2009-12-11 | 09:27:17
  • Samantha säger:

    Hallo Ms. Arkiverad;)

    Det måste kännas toppen och få den komplimangen måste jag säga. Att se yngre ut är super, vilket du också gör. Snygg och toppen, det är du.

    Vi kvinnor är som vinet, blir bara bättre med åldern:) Hoppas bara för min egen del att det menas mognare och inte rynkigare. Får panik av själva tanken:)



    T; du o N är duktiga Friskis människor. Borde ta efter er och släpa mig till träningen jag med. Fast skrot är nog inget jag lyfter, heheh föredrar box el. dans. Lycka till med täningen



    Ikväll ska jag vara bänkad framför tv och titta på idol.



    Kram,

    S



    Ps. d e fint norr om kanalen, beroende på vilken sida man står;)

    2009-12-11 | 16:10:08
  • Natasja säger:

    Hahahah, nejdå den viktigaste slaget stannar mellan mig och den personen..Mjukis T det är inte min grej att spana på gym oavsett vem det handlar om..Jag är där tränar , bastar och sen så är det time to go..

    Skrot usch vad trist..Ha en bra helg..

    2009-12-11 | 21:38:31

Kommentera inlägget här: