Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Work Work and No Play...

Kategori: Allmänt

Hey Everybody..
Vad ska jag berätta..Ja Com Hem är sämst..Bredbandet funkar inte..Så nu ska dem komma imorgon o fixa det..

Min helg har varit bra..Lugn som vanligt, men effektiv..Jag har läst på om korståg, jobbat och jobbat.. Inte lekt alls :-) Hihihihi..Visserligen så är min lekperiod våren och sommaren..

Jobbade fredag 9-16, lördag 8-17, söndag 11-17 och jag jobbar imorgon 9-17. Hihihihihi..Jag tror att jag jobbar för jag orkar inte ta tag i min uppsats..Jag har tid på mig..Hela veckan..Träffade en klasskompis på jobbet. Vi pratade lite om uppsatsen då kom det fram att i måndags så började den här nya kursen som är uppsats skrivning vi har 25dagar. Alla handledare har gett oss ca 2veckor för att inte de ska behöva sitta med uppsatserna under jul lov. Konstigt eftersom vi inte har jullov. Tisdag så börjar det skrivas..Korståg dags att skrivas...

Ja just det höll på att glömma..Vi hade Sonia Rykiel som gästdesigner vi hade fått in 1/3 av plaggen det som de största butikerna hade fått. Jag köpte 2 par superläckra hotpants. Cerise och svarta hotpants..Finns lite fina stenar på troserna det står Belle jag gillar dem massor och supersköna är dem också.. :-)

Jag var och gick igår efter jag kom hem från jobbet..Hihihihihi..Kan ni tänka er mig gå upp en lördag morgon 6.20 för bussen går 7.18..Hhihihihiih...Hoppas ni har haft en härlig helg..

I got a brand new attitude
And I'm gonna wear it tonight
I'm gonna get in trouble..

/ThisFace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: