Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Work, Work and Shopping...

Kategori: Allmänt

Idag så var det lite slitsamt på jobbet..Tiden gick fort kan bero på alla härliga medarbetare man jobbar med. Det är ett härligt gäng..Ibland så tänker jag att jag är glad att folk inte hör vad det pratas om i lunchrummet..Hihihihiihih..Folk skulle nog bli chockade..Jag behåller de saftiga historierna för mig själv :-)) Ler gott åt dem ofta gör jag...

Efter jobbet så bestämde jag mig för att gå en sväng i affärerna och titta på lite kläder. Behöver verkligen en ny garderob med kläder. Jag är rätt dålig på att köpa kläder om det inte är träningskläder det har jag rätt gott av. Konstigt att lägga 1000kr på ett par nya träningsskor kan jag göra närsom, men att köpa kläder nja det tar lite emot. Jag är rätt kräsen av mig vad det gäller kläder. Hihihihihi...Mina medarbetare brukar tycka att jag är kräsen i allt..Det är sant jag är kräsen men det är bara för att jag förtjänar det bästa...Only the Best...

Idag så hade jag en man och en kvinna på jobbet som letade efter en badrock(han var blind) Jag hittade en jättefin och han testade och så säger han såhär den har ränder vilka färger är ränderna..Kan ni se min min..Hihihihihih..Jag var lätt imponerad..Han känner lite på rocken och säger det här måste vara 100% bomull, jag tittar på lappen och det stämde. Helt plötsligt var jag mycket imponerad..Han bestämde sig för rocken och säger till sin fru den här tjejen är farlig jag skulle bara titta idag och handla senare..Jag skrattade lite och sa att rocken passade han och han såg stilig ut..Det var sant..Jag är alltid ärlig..Hade inte rocken suttit fint så hade jag sagt sanningen..Om man är ärlig så får man alltid nöjda kunder :-)) Nöjda kunder är det bästa som finns. Jag jobbar imorgon 9-16.

Imorgon fyller Miranda/Bree år..Grattis till dig..Miranda, Samantha och jag ska ha kul imorgon vi ska träffas kl 18-21.15 och umgås o ha kul..Vi ska göra något Miranda gillar...Jag har köpt present till henne..Hihihihiih...Kul :-))  Hoppas hon gillar den...

Det är allt från mig ikv..Ha en bra måndagskväll...Pussar och kramar(till min innerkrets)

Lite ord att tänka på...

"Later that day I got to thinking about relationships. There are those that open you up to something new and exotic, those that are old and familiar, those that bring up lots of questions, those that bring you somewhere unexpected, those that bring you far from where you started, and those that bring you back. But the most exciting, challenging and significant relationship of all is the one you have with yourself. And if you can find someone to love the you you love, well, that's just fabulous.”

/ThisFace

Kommentarer

  • Miranda-Bree säger:

    Hej häxic!



    Tack för en jättetrevlig kväll och de fina presenterna! De var uppskattade hemma oxå kan jag tala om för dig! ;)

    Det var verkligen roligt att träffa er två igen och umgås lite! Det får inte dröja allt för länge till nästa gång nu!



    Kraaaaaamar i massor

    2009-12-08 | 22:18:35

Kommentera inlägget här: