Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

I Just Did It :-)

Kategori: Allmänt

Heeey peeps...Idag har det varit en systerdag som heter duga :-) Syrran körde min moster och min kusin till landvetter, medan jag välbehövligt fick min skönhets sömn :-) alla som känner mig vet att jag måste få mina minst 9h sömn för att jag ska va det bästa jag kan vara. När syrran kom hem runt 11 idag så bestämde vi oss för att äta lite lunch på ett supermysigt konditori, enligt min kära syster så borde vi inte äta mycket för grejjen vi skulle göra. Ja antar att ni vill veta vad vi har gjort...

Vi har TATUERAT oss...Japp det har vi och grymt snyggt blev det..Ska lägga in en bild så ni får se..Min syster har tjatat i säkert 9år på mig, och tillslut så gav hon upp, när jag några dagar efter min födelsedag sa till henne att japp now is the time :-) Hon blev sååååååååååååååååååå förvånad och sa bara så good girl gone bad :-) hihiihihihhi, neee men jag innan så var jag inte så sugen , ville inte bara ha en för att ha utan jag ville att den skulle betyda något och peeeeps den betyder massa. CCJM och sen står det under det zauvek fast på kyriliska och det betyder för alltid. Min syster var som en speedad liten kanin, heeelt galen och kunde inte förstå att vi faktiskt skulle göra det, hon trodde in i det sista att jag skulle chicka ur, men nope storasyster är tuff så hon genomförde det :-) utan några som helst större problem.

Det gjorde lite ont, men inte alls den smärtan jag hade förväntat mig, eller så har jag helt enkelt en grymt hög smärtgräns :-) måste vara det istället, har gått igenom så mycket smärta så nu är jag nog förhoppningsvis smärtfri säkert 20år framöver förstår ni människor hur mycket kul jag kommer att tills jag fyller 50 år , sen så får vi se men det kommer nog bli ännu bättre säkert :-) Sen efter det så fikade vi på waynes jag o syrran, det va kallt och molnigt, sveriges sommar underbart :-) vi bestämde oss att åka upp till a6 o shoppa lite..Det blev lite inköp iaf. Jag köpte en kofta, och ett myslinne vitt och härligt sådär härligt soft :-) Syrran köpte en bikini och klänning :-) Nehe nu är det dags att titta på u 21 fotboll serbien spelar mot italen...Hejjjja serbien!!!!!!

Kommentarer

  • justjelle :) säger:

    Yes you did sis,och den är grymt snygg...särskilt knorren ;) hahaha Du va superduktig!!!Tack för en helskön sisterday,måste göra det oftare!Drar till jobbet nu, och du sover...skönhetssömn...ärför du ser yngre ut än mig babyface :) Love ya!Ha en bra dag!Pusssssss

    2009-06-17 | 08:19:45

Kommentera inlägget här: