Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Jaha då var det dags..

Kategori: Allmänt

Jag börjar det tredje kapitlet i mitt liv så jag tänkte börja med att börja blogga..Jaha tänker ni, har hon inget liv.Det är just det jag har återfått eller tagit tillbaka mitt liv. Neee ingen har tagit det egentligen, men jag har hittat tillbaka till min favvo tjej o det är me and only me :-) Har kommit fram till att livet är underbart och härligt om man faktiskt lever det och inte oroar sig så mycket om imorgon, utan här och nu. Ha kul njut o älska livet med allt vad livet erbjuder dig. Jag har alltid varit ordentlig, inte gjort sååå crazy stuff, men nu så känner jag mig mogen att släppa loss o bara älska att jag hara fyllt 30år .Grattis mig i efterskott, ni som har grattat mig stora pussar och kramar till er, och ni som glömt ja vem bryr sig , ni är nog inget som jag vill ha i mitt liv :-) japp det lät hårt men så är det, Jag har lärt mig vem som är värd att ha i mitt lilla underbara liv. Imorgon den 16juni kl 13 så händer en kul systergrej. Jag ska inte berätta, men tro mig det är good stuff :-) Jaha dagens hänelse, jag har jobbat, shoppat och fikat med en häxvän, jag åt värlsens godaste choklad bakelse, den var gjord av mörk choklad, sådär lagom kladdig, mjuk och helt enkelt det godaste jag ätit i chokladbakelse väg :-)) *jag har ätit ett antal*  Ni som känner mig vet att jag har blivit ett tränings freak :-) Jag älskar och svettas o träna, speciellt mina älskade boxpass då känner jag att jag äntligen lever, fast jag nästan kryper ut när passet är slut och trors det så återvänder jag gång på gång japp ni måste testa, man blir fast direkt :-) Måste krypa ner o sova lite, imorgon är dagen inne kl 13 :-) Jag tål smärta, nej jag är inte rädd..Brrrrr muffasssaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: