Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Jobb helg plus annat smått och gott...

Kategori: Allmänt

Heeej mitt favvo folk som läser detta och om ni läser detta..
Helgen har varit bra men torsdagen var bäst..Japp äntligen så har jag gjort lite dyra investeringar, japp köpt en mini hp sötaste ever :-) en ny tv till mitt rum som snart ska få stå i min freemale lya :-) håll tummarna för mig, behöver en lägenhet för att inredaa och fixa, dags o stå på egna ben :-)) fast jag måste erkänna att när jag tittar tillbaka i min grymma backspegel så har jag älskat att bo hemma, men det kanske känns så bara för att jag har de underbaraste föräldrarna i universum :-) jag är ingen konstig människa, men pluggar man och har man möjligheten att bo hemma och lägga pengar på resor och njuta av livet så ska man göra det..Men det är dags att bli vuxen för min del. Bra för mig att bo själv, det var faktiskt för 6år sedan, och det var inte så genomtänkt med boendet , flyttade för att jag ville bo själv,blev bara en röra, jobbade mer än vad jag pluggade, tappade mycket i skolan och svårt att komma ikapp, men nu är jag ikapp och jag stormtrivs med mitt liv.

Idag efter jobbet så hade min syster bestämt att hon skulle laga mat och hennes smoochi boy skulle komma över...Japp nu är det officielt de är mina smoochisar :-) sötaste ever, sådär härligt nykära och gulliga så man kan inte göra annat än le när man ser dem, fast bäst är det när de ska säga hejdå på morgonen det tar evigheters evighet och en massa smckande hihihihih, japp ni förstår smoochisar :-)) hoppas det blir smoochis jr någongång..

Som sgt det blev en ny mobil, lite avancerad för min nivå, men jag har bestämt att nu så är det bara avancerade prylar som gäller. :-)) Som ni märker så är jag glad idag eller det blir en hel del glada gubbar, men livet är härligt, ja solen skiner o fåglarna kvittrar, japp allt är här men jag är inte kär. Hahaha, ett litet rim också känslan är på topp, mitt alterego blir bara bättre och bättre.

På tal om jobb så står jag i proven så går en kille o hans tjej in och hon ska prova kläder han ser mest uttråkad ut :-) stackare tänkte jag, borde inte tänkt det, han stannar till vid mig och börjar småprata lite, han verkade va en trevlig prick tills hans konstiga kommentar, jaha så de är inne igen, jag tittar lite förvånat på han och undrar jaha du menar byxorna, han ler stort och säger neee men såg att du hade fixat dina bröst med, som min tjej, jag stod bara och tittade på han, visste inte om jag skulle skratta eller slänga en kall hink vatten på han. Inte nog med det, så ropar han på sin tjej och säger gumman kom o se, dem är riktigt schyssta, assååå allvar har folk blivit heeelt loco, jag stammar fram de är mina egna och jag ser nog väldigt generad ut, jag blir inte generad så lätt by the way. Jag hade inte ens något urringat på mig. Jaha hans tjej kommer ut och tittar, och han säger de är hennes egna, jag önskade att marken kunde öppna sig så jag kunde försvinna eller att jag hade ett magiskt trollspö så jag kunde knyta hans tunga så slapp fler konstigheter komma från hans mun.. Hon vänder sig o säger är de verkligen dina egna, då är de grymt snygga. Okej såhär är läget, jag har bröst som alla tjejer, alla har vi olika storlekar, det är väl inget man har kommentarer, har människor blivit så ytliga att de tom tittar på bröst när de ska gå och prova kläder, själv så vill jag bara säga till alla tjejer att ni ska vara glada att dem är friska oavsett storlek. Jag vet att det låter urtjatat , men det är så jag tycker..Efter en stund så gick det konstiga paret och kunden som stod näst i kö tittade på mig och log och sa folk kan säga det mest pinsamma utan att ta hänsyn till andra, måste vara solsting..En liten parantes det var nog säkert runt 28grader idag , underbart... Japp det var jobbet snacket...
 
Vad har hänt i mitt privata liv ja ni det är lugnt ordning och reda hos mig. Jag och mina små smoochisar skulle ut igår en sväng, men jag var inte så sugen på det, men båda tjatade på mig, och jag var mest sugen på att slappa hemma med en schysst film och mina gubbisar(jordgubbar) men men bestämde mig för att hänga med, vi kom ut lite efter tolv och då var det kö till twin city, orka stå i kö och vänta, bestände mig för att dissa stället och åka hem till mina gubbar, på väg hem ringer en kompis o tjatar om att jag måste komma till en fest för nån kille hade frågat eller bett henne att ringa mig, hihiihihi, freemale som jag är så tackar jag nej och säger att mina gubbar och sängen lockar mer än killen och hans smöriga kommentarer..

Good for me eller hur..Orka gå ut här i jönköping, känns roligarem stockholm, göteborg, barcelona. Jönköping är so different but same same people :-)) Lite så är det alla ser ut på samma sätt, man ska umgås på ett speciellt sätt och sen så springer alla omkring och låtsas, det känns som teater, folk som inte ens hälsar när man träffar i tex på träningen eller i affären kommer fram o säger meeeeeeeeeeeeeeen guuuuuuuuuuuuuuuuuuud gumman vad kul o ses...hahahahhahaha, så dåligt, blir bara trött på det..Så därför tycker jag det är skönt o gå till andra ställen eller i detta fallet andra städer...

Jag kan vara mig själv, istället för att hälsa o låtsas bry mig vad de här människorna egentligen gör. Därför dissar jag lite facebook,somliga skulle kalla mig för tråkig, men jag är ärlig, orka sitta och kolla vad alla gör eller vem som pokar eller lagt upp bilder, jag tycker det är trevligt när man har kontakt med människor som jag vill ha kontakt med, de har jag på messenger, fast iofs så kan det kontaktnätet man har på facebook vara bra att ha i livet, men eftersom jag inte har det, så får jag väl kämpa lite extra för vissa saker kanske..Antar att jag inte bestämt mig angående facebook :-) Men människor som håller på med det får väl göra det, inget fel på det, men jag har bara detta liv och jag vill leva och njuta av det . Jag får återkomma om det en annangång.

Imorgon så ska jag med min fadder på mitt första uppdrag :-) passvärd på friskis,(jag ska läras upp och jag kommer att regera) till hösten kommer det att vara mitt andra hem :-) Jag har ett mission och jag ska inte sluta förrän det är uppnått, fast egentligen så har jag flera, men det är my top mission :-) Ni kommer att förstå allt till våren 2010. Yes gullisar det kommer ni..Kärlek till alla er som jag älskar../ThisFace

You gonna see me in your dreams tonight...My face is gonna hunt you all the time....

Kommentarer

  • justjelle :) säger:

    Okeeeeeej flippiflipp hahaha

    Ja men vad är det för fel att berömma dina bröst? Ta det som en komplimang istället för att bli stött,jag skulle bli superlycklig :) hahaha varför är det aldrig ngn som frågar mig det :( SNYFT

    Jag tycker att det va härligt av de, skönt med ett par som kan vara så avlappnade med varandra och uppskatta vackra saker, bland annat dina BRÖST :) De är ju supernice!Va stolt TÖNT! Tjejer betalar för att kunna få känna sig lite kvinnliga...Klart man är glad att de är friska, men du förstår inte hur det är, så ytra dig inte this face :P

    Lite scary på slutet...sluta upp med det där ;) hahahaha

    Love you!



    Pussssss

    2009-06-30 | 13:30:30

Kommentera inlägget här: