Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Carpe Diem....

Kategori: Allmänt

Idag så fick jag omdömet i handen av min handledaren. Oj vad skönt det kändes. YesBox bästa omdömet också :-)) vad trodde ni..hihihihiihih...The best is what you get from me :-) Om ni har tur som sagt.

Lite tankar som störde min sömn inatt, låg och vände och vred mig flera gånger om. Jag har en nära släkting som är döende. Känns konstigt faktiskt, men det är livet, inget man styra eller påverka på något sätt. Det ger mig lite perspektiv på livet. (inte för att jag inte har det, but you know what I mean) Alla springer omkring och ska hinna med allt och alla. Man ska vara duktig på allt. Man slappnar inte av och gör sånt man njuter av här i livet, och när man väl gör det så tänker man på imorgon eller vad som händer nästa vecka eller en månad. Gör som jag gör för tillfället, lev i nuet. Planera vad du ska göra och vad du har framför dig. När du gjort det så släpp det och njut av dagen. Jag lovar varje dag händer säkert massa saker i ditt liv som du tar förgivet eller ens slänger en tanke på, för du har så mycket annat att tänka på tills i morgon , slutet av veckan eller månaden.

Jag försöker o tänka på minst 2 saker/händelser som har varit tänkvärda under dagen innan jag somnar. Helt underbart faktiskt. Det blir som en dagbok, fast bara i mitt huvud, om ni har tur så kanske jag delar med mig någon dag.. Vi får se..

Jag lever här och nu...

Dags för mig att krypa ner och klura lite på mina 2 tänkvärda..

Pussar och kramar till ni vet vilka ni är :-))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: