Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

En härlig söndag...

Kategori: Allmänt

Helgen har bara flaxat förbi..Har känt mig lite halvkrasslig, ont i huvvet och trött..Somnade igår runt22 och vaknade 11 idag..Började jobba 12, så det blev lite bråttom..Tror jag behöver en resa till något varmt land :-)) Tänk en vecka bara sol och bad...MMMMMMMMMMMmmmm låter som en dröm :-)) Alla mina nära och kära vet att jag älskar värmen, och att den här tiden på året är inte min period..Det är då jag går under jorden..Jag tränar(har inte börjat än iofs) och jag pluggar, har mina myskkvällar med min kära syster och fika stunder hos mina vänner. Charlotte och Samantha brukar ha det riktigt mysigt den här tiden på året speciellt nu när Samantha har börjat träna så pass mycket..

Den här veckan som kommer är sista veckan på praktiken, sen så är det tillbaka till skolan. Ombytta roller :-)) Då börjar pluggandet på allvar igen..Seminare, föreläsningar och snart så är det dax för mig att börja spåna vad jag vill skriva min b-uppsats om.

Idag så jobbade jag efer jobbet så var det söndagsfika med häxklubben(vi kallas så av en sambo till en av mina vänner, han säger att vi samlas o pratar och planerar bus o trix) Stämmer för det mesta, men ikväll så var fikat på en väldigt mogen nivå. Ämnena som dök upp var barn, familj, sambos, singel livet(alltså mitt) :-)) hur bra jag trivs att bara vara själv och vara egoistisk, att göra det som faller mig in, och hur mycket vi alla har förändrats. 

Något jag funderade mycket på medan vi avverkade ämne efter ämne var att jag är så nöjd med mitt beslut att bara ta hand om mig själv, göra grejjer för min egen skull och helt enkelt lära känna mig själv. Många som jag känner efter att ett förhållande tagit slut, så har de kastat in sig i ett nytt. Oftast så tror jag det handlar om rädsla och osäkerhet att vara själv. Efter att ha varit i ett långt förhållande så behöver man tid att fundera och att lära känna sig själv igen. Så där tog jag ett bra beslut. Önskar fler var så modiga att välja sig själva före allt annat, men tyvärr så vågar dem inte det. Vilken hjälte jag är va??? Hihihiihih, jag vet...

Jaha 7nov så är det värdfest med friskisgänget. Det är 80-tals tema...Hiihihihiih...Temafetser är inte riktigt min grej, men jag har lovat att testa en grej i månaden som inte är min grej och i november månaden så får det vara 80-tals festen den grejjen.

Vi som är värdar är dem som hjälper ledaren under passet, skulle något hända så finns vi där självklart så är vi med och tränar hela passet.  Jag har saknat min träning massor. Men imorgon så kör jag igång igen efter 4veckors latande :-))
Im going to be it , live it and breathe it...

Godnatt mina små kära medmänniskor nu har jag ett Hi-prov att sätta ihop..
/ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Förstår precis vad du menar. Fan vad skönt

    att bara lämna detta kalla land under ett

    par veckor. Funderar starkt på att dra iväg

    en vecka under vintern. Frågan är bara

    vart. Några förslag?? Låter kul med

    80-talsfesten hahaha. (ser fram mot bilder

    från den) kram

    2009-10-20 | 15:00:16

Kommentera inlägget här: