Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Grattis mig 2år :-)

Kategori: Allmänt

Detta har hänt mig på 2år:
-utbildningen närmar sig slutet
-jag har blivit friskis passvärd
-jag har tagit 55Hp på en termin
-jag har varit i Barcelona(jag förälskade mig i staden)
-jag har varit på Cypern(Agia Napa)


Detta har jag kvar på min lista:
-New York resa
-Thailand( 5veckors praktik med skolan)
-En resa till Jerusalem
-Dyk utbildning
-Simma med delfiner

Det finns 3 saker till på listan, men det stannar på min hemliga lista...
Ni vet det bästa sparar man till sist. ;-))

Jag kommer att vara sämre på att blogga de kommande veckorna...Mucho to do..


GRATTIS TILL MIG PÅ 2ÅRS DAGEN!!!WIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......


/ThisFace


Kommentarer

  • T säger:

    Hahaha vad duktig du är. Simma

    med delfiner och praktik i Thailand

    5 veckor låter ju inte helt fel det

    heller. Men man blir ju mest intresserad

    av dom två hemliga. Har man sagt a får

    man säga b brukar det ju heta ;)

    Vad trist om du inte hinner skriva på ett

    tag. Får väl kolla emellanåt. (bor i södra

    Sverige förresten) kram

    2009-10-26 | 14:02:48
  • Natasja säger:

    Nehe du , Mr McSecret du får börja berätta lite om dig själv med.. Så kanske jag delar mig mig om de 2 hemliga :-))

    2009-10-26 | 17:55:56
    Bloggadress: http://thisface.blogg.se/
  • T säger:

    Haha jag sa ju att jag bor i södra Sverige.

    Det var väl ett stort avslöjande?

    Skojar bara. Vad vill du veta?

    Lär du inte ut i religion förresten?

    Skulle vara kul att höra vad du tycker om

    olika trosuppfattningar, och nej, jag

    är inte religiös fanatiker eller frireligiös

    heller för den delen. Tycker bara att det är

    intressant. Ser mig själv mer som

    agnostiker möjligtvis. Nu fick du väl reda

    på en del eller hur?

    2009-10-26 | 18:49:15
  • Natasja säger:

    Hmm, själv så är jag serb rtodox, så vi skulle nog ha en del o diskutera.. :-) Ja du kan ju börja och berätta något om dig..Typ ålder och namn kanske...Jo mina ämnen kommer att vara religion och historia :-) By the way så ser det ut att jag åker nu i mars på 5v praktik till Koh Lanta :-)) Life is goood.. Nu får du berätta vad du jobbar med och hur gammal du är...Är väl inte mer än rättvist...

    2009-10-26 | 20:48:10
  • T säger:

    Ok var börjar man då? Är 35 år, är väl

    ett fullblodskapitalistsvin om man ser på

    mitt jobb. Dra in så mycket pengar som

    bara är möjligt, vilket står i stor kontrast

    till min person. Ifrågasätter i stort sätt allt.

    Framförallt när någon har den enda enkla

    lösningen och folk sväljer det med hull

    och hår. Finns för många dåliga exempel

    på det genom historien. Hatar den starkes

    förtryck och utnyttjande av den svage

    (men vem gör väl inte det). Principfast,

    långsint tyvärr, skruvad humor får jag

    höra, får tänka mig för ibland haha.

    Nu har du fått rätt mycket info, börjar

    ju fan likna en kontaktannons vilket

    inte var meningen hahaha. Kram

    2009-10-29 | 09:51:31

Kommentera inlägget här: