Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

HLR....

Kategori: Allmänt

Idag var jag på friskis utbildning. Känns skönt att säga jag har gått HLR-utbildning. Man fick lära sig massa, så nu är era hjärtan i tryggt förvar hos mig.. På alla sätt och vis.

 Det har hänt en hel del hos mig angående min praktik. Min lärare från HLK kom för att se mig hålla en lektion, så man kan säga att min handledare på min praktikplats gav mig det bästa omdömet man kan få. Han sa till min HLK lärare att han tyckte att jag skulle kunna börja jobba direkt. Jag är pedagogisk, nogrann, strukturerad, väl påläst och jag har en bra kontakt med eleverna. Kändes så härligt att få höra det.

Min träning däremot är lidanade. Mycket lidanade. Har tränat 1 boxpass i veckan. Inte bra alls. Jag har alltså 4pass på 4 veckor. Usch känner mig sådär, inte harmonisk alls. Måste göra en föränding där.. En sak i taget då blir det bättre.

Ja just det, en massa miiiisig grej...Mina föräldrar är hemma efter  flera månader i Serbien.. Jätte mysigt o umgås med mina kära päron...

Godnatt på er mina miiiiisiga människor...
/ThisFace

Kommentarer

  • T säger:

    Ja nu får du skärpa dig haha.

    Det går ju inte att ha en

    friskisledare med taskigt flås ;-)

    2009-10-18 | 11:43:34

Kommentera inlägget här: