Mitt liv

En smått förvirrad tjej som försöker hitta sin plats i den stora världen.

Ibland så blir det inte som man planerar...

Kategori: Allmänt

Hade ett bra seminarie idag, det var verkligen givande, trots mitt gäspande hela tiden..Jag försov mig, så med ruffsigt hår,(jag har klippt mig kort) ingen frukost i magen så dyker jag upp 7.55 i klassrummet. Andas ut och sätter mig, magen vill ha frukost..Kilar bort till skolfiket köper en fralla och te, klart att te vattnet inte är klart o det börjar krångla..Typiskt...borde sett varningstecken redan där...Står och väntar, klockan tickar, har inte tid att vänta så det blev kaffe med massa mjölk och honung, eftersom jag försöker undvika det söta sockret(mitt liv är sött utan det så jag behöver inte söta på det mer) trodde jag.. Ja just det jag dricker ALDRIG kaffe, men jag skulle somnat under seminariet.. Gott var det verkligen inte, usch hur kan man hälla i sig sånt....

Seminariet var klart.. Kollade mailen, väntade på det positiva svaret från Koh Lanta.. Åkte och storhandlade, vi firar vårt hemma helgon på lördag..Så det blir familjen, mat och lite traditioner..Härligt..

Kollar mailen efter handlandet, och såg svar..Blev glad tills jag öppnade mailen. Det stod : Tyvärr så hade den förra tjejen ångrat sig så platen är hennes, hoppas du hittar något annat ställe. Tack för att du hörde av dig.

Jag blev jätte besviken. Det känns att nu så kommer den här hösten och vintern att vara tung. Koh Lanta var min present till mig själv en möjlighet att vara 5v utomlands medan studierna pågår. Ge mig själv lite utrymme och slippa vara den här skötsamma tjejen..Aja det är väl inte menat antar jag..Sånt är livet..Så jag gick på ett boxpass jag och häxa3..Det blev galet svettigt och hårt, men när jag gick ut därifrån så var jag inte besviken , bara lite sorgsen..

Kom hem år chokladglass med en mjuk och härlig brownie..Mums...Jag jobbar imorgon 9-17, sen så ska jag vara på friskis 17.30, passet börjar 18. Det är ett 85min pass... :-)) Behöver nog svettas bort mitt deppande...

14november är det spikat GIRLS NIGHT OUT...(mobiler och kameror är förbjudna)
Godnatt och dröm vackra drömmar
/ThisFace

En liten kommentar till Mr McSecret; Ja du verkar ha skrivit några kontaktannonser under ditt liv :-)) Det var en bra beskrivning om dig, ett gott försök att inte svara vad du jobbar med, ganska diplomatiskt, men jag är duktig på det där. Har haft många diplomater i min omgivning, för att inte tala om den slugaste av dom alla. MIG själv såklart.. :-)) Så med andra ord så har du ff inte svarat på min fråga vad du jobbar med. Spelar egentligen ingen roll, du verkar ganska soft oavsett vad ditt yrke är. Så do tell...Ditt yrke är inte din identitet, utan din identitet om jag har förstått dig rätt är din skruvade humor och att du är principfast..Ett litet tips, om du inte har skrivit en kontakt annons så testa, du har nog bra kvaliteter, du kommer säkert att få många svar :-))

Kommentarer

  • T säger:

    Mmm sant. Är väl lite av en diplomat

    kanske. Haha ja, det var nog det närmaste

    jag har kommit en kontaktannons nån

    gång men det var absolut inte menat

    som nån men det var ju du som ville

    att jag skulle berätta nåt ;) Vad tråkigt

    att du inte kom iväg till Thailand men

    du ser det nog på rätt sätt. Det var

    nog inte meningen denna gång av nån

    anledning. (kommer säkert en stor jävla

    tsunami eller nåt). Det kommer säkert

    hända nåt gott för dig här hemma under

    den tiden ska du se. Kram

    2009-10-30 | 10:45:10
  • Miranda säger:

    Tack för en tuff och svettig match igår! Livet brukar kännas liite lättare när man satt igång endorfin-produktionen. Det är verkligen synd att du inte kommer iväg till Thailand men det finns säkert nån mening med det också. Kusligt nog så sa jag ju exakt samma sak till dig igår som Mr. T skriver i inlägget här nu. Brrr.. rysligt värre!

    Ha en trevlig och lugn helg! Hälsa familjen!

    2009-10-30 | 11:27:47
  • Natasja säger:

    Hihihiihih, ja du hade det varit en kontaktannons så hade jag inte svarat :-)) Inte min grej..Om någon är löjligt principfast så kan det ibland vara jag, mina vänner brukar ibland tycka att jag måste inte hålla det jag har fått i huvudet :-)Hiihihihihih, jag låter lite besvärlig och det är jag på ett bra sätt. Jag skrattar rätt mycket och gillar att skoja..Så skriver man en annons:-)) Erkänn att du skulle svarat på min?ler Det var ett skrap på min yta :-))

    2009-10-30 | 21:08:30
  • Anonym säger:

    Heeeeeeeeeeej Miranda...Tack själv..Det var skönt att sparra..Nu så har vi ett mål, blir ju wedding, hahahahhaha, Miranda gifter sig först i filmen, Samantha har ju Smith de är sambos :-))) Själv så bara njuter jag av livet :-))(pluggar. tränar, jobbar) Har äntligen hittat klänningen till ditt bröllop :-) När du ser den så kommer du säga WA WA WOOOOOM :-)) hihihiihihih...puss på näsan blivande bruden...

    2009-10-30 | 21:13:20

Kommentera inlägget här: